AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Vår baby på 4 mnd har begynt å snu seg fra rygg til mage når han er våken. Men også om nettene etter han våkner/er urolig. De to gangene det har skjedd har jeg vært våken selv. Baby klarer ikke å snu seg tilbake igjen til magen og derfor syns jeg dette er litt skummelt. En annen ting er at han ruller jo neste ut av bedsidecriben og oppi vår seng. Er det på tide å bytte ut bedsiden med sprinkelseng? Når gjorde dere det? Og hvordan skal jeg få med meg når baby snur seg midt på natta?? Tørr nesten ikke sove jeg nå🥺🙁 må jo snu han tilbake når han ikke snur seg tilbake igjen selv Anonymkode: 0be43...218
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Ville byttet til sprinkelseng ja Baby alene i sprinkelseng er det tryggeste. Anonymkode: acc1e...b49 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Sånn med tanke på at babyen snur seg over på magen, så er de sterke nok i nakken til at det er trygt å sove på magen når de kan snu seg fra rygg til mage, selv om de ikke kommer seg tilbake. Begge våre klarte å snu seg over på magen ganske lenge før de kom seg andre veien, og jeg stresset også med det. Men jeg ble betrygget av helsesykepleieren. Man skal legge dem på rygg, men snur de seg selv, er det greit . Jeg syntes det var ekkelt, for hvorfor en regel om å legge på rygg hvis det er helt ok å sove på magen. Men vår eldste foretrakk å ligge på magen, og snudde seg så fort hun traff madrassen, og da måtte vi bare konkludere med at det var det måtte hun få lov til. Rulling ut av bedsiden er en annen ting, det kan sikkert være lurt å bytte til sprinkelseng Anonymkode: 8808a...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Vi byttet til sprinkelseng når baby begynte å snu seg på magen. Hun var vel faktisk nesten 7 mnd før hun begynte med det. Nå sover hun kun på magen😊 (9 mnd) Anonymkode: 5b161...989
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi byttet til sprinkelseng når baby begynte å snu seg på magen. Hun var vel faktisk nesten 7 mnd før hun begynte med det. Nå sover hun kun på magen😊 (9 mnd) Anonymkode: 5b161...989 Om natten altså. Hun begynte å snu seg rundt på magen i våken tilstand noen mnd før hun begynte om natten. Anonymkode: 5b161...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå