AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Jeg har hund og holder på å gå ned i vekt. Går minst tur to timer daglig med mindre jeg er på jobb. Jeg jobber lange vakter i helsevesenet, de er på 14 timer. Så blir mye trakking totalt i løpet av en dag, men ikke sammenhengde. Men går omtrent like mange skritt om ikke mer i løpet av en dag på jobb, men får da selvfølgelig ikke gått tur utenom (har en samboer som går tur med hunden altså + familie som hjelper til, før noen tar meg på at hunden ikke får tur😂). Spørsmålet er egentlig om skrittene på jobn er like bra for vektnedgangen som å gå sammenhengde? Bør jeg ligge litt lavere på kalorier når jeg ikke får gått tur? Ligger relativt høyt på kalorinivå, mellom 18-2000 kcal og har gått ned ca. 0,5 kg i uka de siste 2 mnd. 😊 er nokså aktiv bortsett fra turene også, trener styrke 2-3 ganger i uka og har et aktivt barn. Anonymkode: 8599f...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Småtråkking er fint, men det er bedre med sammenhengende turer dersom du går litt på og får opp pulsen mer. Men det virker som om du er så aktiv at du ikke trenger å bekymre deg særlig for det. Superbra jobba!! Anonymkode: 56ae1...228 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå