AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Hva brukes og hva anbefales av hold in-undertøy her inne? Mage og midje er mine problemområder, vil gjerne markere midjen mer men aller mest få flatere mage. Helst noe med ordentlig god hold-in effekt. Shorts eller truse? Body synes jeg ser ubehagelig ut, men jeg kan ikke vite da jeg aldri har prøvd. Jeg er vanligvis en small eller medium, om dette har noe å si. Anonymkode: 315b7...159
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Du skal velge din normale str i hold in plagg Jeg leter etter noen bra plagg åså, jeg synes det er vanskelig å finne noen som ikke lager skvise merker på lår/rumpe eller ruller nedover/oppover. Anonymkode: e70cf...ace
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skal velge din normale str i hold in plagg Jeg leter etter noen bra plagg åså, jeg synes det er vanskelig å finne noen som ikke lager skvise merker på lår/rumpe eller ruller nedover/oppover. Anonymkode: e70cf...ace Takk, greit å vite. Har du noen tips til hold-in som har god effekt på mage? Anonymkode: 315b7...159
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk, greit å vite. Har du noen tips til hold-in som har god effekt på mage? Anonymkode: 315b7...159 Lindex har singleter med shaping efekt og så bruker jeg truse åså, disse er i medium "styrke" men med begge deler så sitter de. Da overlapper de på magen og ingen av delene ruller opp/ned 😄 Mye å velge mellom der. Men synes ingen av de er kjempe gode. Så håper på tips jeg åså Anonymkode: e70cf...ace
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Jeg var å prøve en holdintruse på lindex her i går, men jeg måtte ned i S på en av de trusene, enda jeg normalt bruker M og L. Men det gjalt kun akkurat denne trusa. Den hadde blonder nederst og du dro den helt opp under BH'n. Merkelig nok overraskende komfortabel. Anonymkode: a6e00...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå