Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen erfaringer med nettbutikken tights.no?
De har mye tilbud og sender masse reklame. Har de gode produkter og er butikken seriøs?
De har vært på TV2 Hjelper deg og virket litt useriøse ved at de ikke publiserer negative bruker omtaler.
Er litt skeptisk til å handle der.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Handler der flere ganger i måneden. Aldri hatt noen problemer. De lurer litt med prisene noen ganger da når de har «tilbud», så lønner seg å følge med og ha litt kontroll over reell utsalgspris kontra «rødprisen» deres. Kjøper mye proteinpulver, pwo, barer osv der. Jeg la inn en dårlig anmeldelse en dag på et produkt, den gikk inn med en gang den.

De er ganske trege med å sende ut pakker i perioder med mye salg da. Har hendt at det har tatt opptil ti dager etter bestilling før de har sendt pakken.

Anonymkode: b104e...a8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å få returnert noe, og de har mye lure tilbud, men ellers helt ok :) 

Anonymkode: 84d4d...dfd

• Liker 1
Skrevet

Altså det er ikke ekte tilbud. Hvis du faktisk sjekker hva ting koster i butikk eller andre steder, er det billigere enn på tights.no

visse produkter har de ALLTID på salg, det er fastprisen men de får det til å virke som det er tilbud. Styrete å returnere ting, og har flere ganger sendt pakker uten hele innholdet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fornøyd. Kjøpte en del varer på tilbud. Fikk beskjed om ennukes forsinkelser. Etter 3 uker fikk jeg en vare levert og på ordren i pakke stod det krysset over med penn på varene de ikke fikk levert.

Ingen informasjon eller beskjed. Sendte 8 mailer og fikk aldri svar. Pengene fikk jeg 5 måneder etterpå siden de ikke viste at varene ikke blei levert.

Skrev negativ omtale. Den er ikke publisert. 

Anonymkode: 0255f...4d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler der ofte. Matvarene og prisene på det er jeg veldig fornøyd med. Klær og sko er det mye luretilbud på og det kan ta veldig lang tid å få pakken. 

Anonymkode: 543ef...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger tights! 😊

Men vær obs på noen ting:

- Tilbudene kan «lyve»

- Man kan vinne premier ved å legge inn gode omtaler, så ikke stol på dem. Men kan være greit å sjekke de om noen legger ut et bilde av varen, for bilde lyver ikke ;) 

Anonymkode: 101a3...a70

• Liker 1
Skrevet

Litt sånn så som så. Tilbudene og prisene er ikke alltid like reelle, mye lureri og svada ift priser og tilbud, svært villedende markedsføring og prissetting. 

Men, det som funker det funker. Hvis du er våken og handler et produkt du kjenner til eller har historien til ift pris for eksempel så kan det fungere svært godt.

Du kan gjør mange gode kupp og de har gode priser på endel ting.

Men, kundeservicen er skikkelig skikkelig dårlig. Det tar ofte svært lang tid før de svarer på henvendelser til kundeservice og de sender pakker ofte veldig tregt. Produkter de står at de har, har de ofte på eksterne lager som gjør leveringstiden veldig lang på noen produkter, uten at det er opplyst hvilke produkter det er. 

Det er flere kritikkverdige forhold. De publiserer ikke dårlige anmeldelser. Sender mye og pushy reklame, blokker de på messenger! For det er en mas. Mye reklame hele tiden. Jeg blir gal av de. 

Produktene kan mottar er litt så som så. Jeg har bestilt mange overraskelsespakker, og de gir i utgangspunktet god valuta for pengene men...... når jeg bestiller surprise pakke på vår/sommer så er det temmelig kjipt å få sukkerfrie pepperkaker som går ut på dato i oktober, to pakker til og med! Har også fått mange produkter hvor det mangler lapp på så man aner ikke hva det faktisk er. Noen er merket feil.

Men alt i alt.... Jeg kommer nok til å kjøpe hos dem igjen. Men ikke blindt og ukritisk. For det kan være et ok valg, hvis man er litt obs og følger med på priser og markedet. Men beregn god tålmodighet og anta at feil vil skje.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du skal bestille mye, så del opp orderen. Som skrevet i kommentaren over så er ofte noe på et lager langt unna, og kjipt å måtte vente lenge pga 1 vare. 

Anonymkode: 101a3...a70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt derfra flere ganger, og har vært fornøyd hver gang. Varene kommer i grei tid, produktene er slik man får inntrykk av på nettsiden og ikke noe lureri etter min erfaring.

Anonymkode: ffb78...75e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke handlet hos dem, men kjenner dem fordi de har brukt influencere ganske mye i promoteringen. Virksomheter som kjøper reklame hos insta-kjendiser er gjerne ikke de mest seriøse. Fordi influencere reklamerer for alle som betaler godt nok, og ikke nødvendigvis fordi kvaliteten er så god. At de ikke publiserer negative tilbakemeldinger er jo helt typisk for influencer-bransjen. Skal du handle der, sjekk at det ikke er et lokketilbud. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
male32 skrev (13 timer siden):

Hei

Noen erfaringer med nettbutikken tights.no?
De har mye tilbud og sender masse reklame. Har de gode produkter og er butikken seriøs?
De har vært på TV2 Hjelper deg og virket litt useriøse ved at de ikke publiserer negative bruker omtaler.
Er litt skeptisk til å handle der.

Aha derfor jeg fikk en tights som var umulig å få på som alle i kommentarfeltet elska!

Anonymkode: 8b30c...7f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har handlet det flere ganger, aldri vært probløem. De ha en forsinket leveranse da de flyttet lager, men alt dukket opp etter et par uker

Anonymkode: 6aba1...3cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...