Gå til innhold

Date nå, eller gå mer ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 og veier 80 kg, burde jeg vente med å begynne å date til jeg har gått ned mer? 

Anonymkode: 03992...b6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at du tenker på å vente?

Anonymkode: cf799...864

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Date nå :)

Anonymkode: a10ec...952

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å date å slik at du kan finne deg noen som liker deg selv om du kanskje ikke er på ditt beste.

Anonymkode: 8dd2f...415

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er årsaken til at du tenker på å vente?

Anonymkode: cf799...864

At jeg ikke er så attraktiv for mange nå.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vente? Du er jo ikke akkurat feit, og hadde du vært det hadde fremdeles spørsmålet vært; hvorfor vente?

Date i vei og jobb med vekta mens du dater.

Anonymkode: 7a4a3...fa7

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor vente? Du er jo ikke akkurat feit, og hadde du vært det hadde fremdeles spørsmålet vært; hvorfor vente?

Date i vei og jobb med vekta mens du dater.

Anonymkode: 7a4a3...fa7

Men vil menn som liker fyldige damer like at jeg går ned? Og er jeg stor nok til å fylle kravene til de som foretrekker større damer? Folk på KG sier jo damer som har bmi på 21 som lubbne. Jeg veit ikke lengre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er 170 og veier 80 kg, burde jeg vente med å begynne å date til jeg har gått ned mer? 

Gå mer ned i vekt

Anonymkode: 6b3d9...d80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Gå mer ned i vekt

Anonymkode: 6b3d9...d80

Hva er en god vekt da? 

AnonymBruker
Skrevet

Er digg med litt lubb. Hvor mye tenker du å gå ned da?

Anonymkode: fe68e...711

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er digg med litt lubb. Hvor mye tenker du å gå ned da?

Anonymkode: fe68e...711

Til 70 kg, jeg er timeglass og jeg veit ikke om jeg mister formene som jeg ser på som min største fordel da, men samtidig, jeg er vel ikke tynn på 70 kg heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men vil menn som liker fyldige damer like at jeg går ned? Og er jeg stor nok til å fylle kravene til de som foretrekker større damer? Folk på KG sier jo damer som har bmi på 21 som lubbne. Jeg veit ikke lengre.

Vet ikke om det er så lurt å fokusere så mye på størrelsen. Du vil jo ikke ha en som liker deg kun dersom du er slik eller sånn størrelse. Kropper forandrer seg, forholdet og tiltrekningen bør ikke være tuftet på bare det :)

Anonymkode: e2807...a8c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vet ikke om det er så lurt å fokusere så mye på størrelsen. Du vil jo ikke ha en som liker deg kun dersom du er slik eller sånn størrelse. Kropper forandrer seg, forholdet og tiltrekningen bør ikke være tuftet på bare det :)

Anonymkode: e2807...a8c

Det er sant 😊 Føles bare som det er noe folk bryr seg så mye om, blir litt usikker 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Hva menn vil ha? Drit i det og tenk på hva du vil ha 🙂

Anonymkode: 53351...a72

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva menn vil ha? Drit i det og tenk på hva du vil ha 🙂

Anonymkode: 53351...a72

Ja! 😄 Takk  :klem:

Ts.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er du seriøs?😅😅 Vil du date så gjør det nå! Du vet ingenting om fremtiden, ikke om du lever i morgen engang!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Til 70 kg, jeg er timeglass og jeg veit ikke om jeg mister formene som jeg ser på som min største fordel da, men samtidig, jeg er vel ikke tynn på 70 kg heller. 

Du er ca tyve kg overvektig. Om formene dine forsvinner ved slanking, så betyr dette at du antakelig ikke har timeglassfigur. En slik figur er uavhengig av velt. 

Anonymkode: 03321...e01

AnonymBruker
Skrevet

Syns tankegangen din er utrolig trist. Du vil vel ha en mann som elsker deg for den du er? I tillegg nedvurderer du mannen. Han kan da være like forelsket i deg om du veier 70 eller 80. Og blir da ikke mindre forelsket om du skulle krympe litt på veien! (Hvilket, vil jeg av erfaring si, gjerne er litt vanskelig fordi matinntaket justeres etter hverandre, og man gjerne «koser» seg med mer enn vanlig).

Dersom du føler deg hemmet og ikke kan være deg selv på 80 kilo så er det en annen sak, da er du ikke klar for noe forhold.

Se deg rundt! Se på alle som er i forhold, i alle fasonger og størrelser. Med din tankegang hadde bare en brøkdel vært sammen. Nei, nyt det livet har å by på, heller! 

Anonymkode: 80a35...ae1

• Liker 3
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

At jeg ikke er så attraktiv for mange nå.

ts

Det er akkurat NÅ du skal date :)

Du kan havne tilbake på den vekten igjen ifbm ditt og datt, og da er det fint å ha en kjæreste som du ikke merker at endrer syn på deg fordi pluss eller minus 10 kg. 

Skrevet

Begynn å date nå. 😉 Finn en mann som liker deg som du er nå, for tro meg, de finnes! Og det er de du vil ha, ikke en som ser etter billedskjønne modellkropper, som om vi ikke er noe annet enn kropp. Datet selv som noe overvektig, det sto ikke på tilbudene, for å si det sånn. Ente opp med samboerskap, som går på femte året nå. Glad for at jeg fant en som liker meg både som tynnere og tykkere. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...