Gå til innhold

får ikke lastet opp avataren?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

har planer om å få meg en midlertidig avatar siden folk irriterer seg over det røde krysset mitt, men jeg får ikke lastet den opp! står bare "fullført" på sidens infolinje, men den er helt hvit og ingenting skjer!

what to do what to do?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte forandre filtype for å få til å endre avataren. Jeg går ut ifra at du har riktig størrelse.

Gjest Ninakanin
Skrevet

men det kommer ikke opp noen form for feilmelding eller info om hva som er glat, ikke noe om filtype eller størrelse. Jeg trykker last opp, og så bilr hele siden hvit og ingenting skjer.

irriterende!! ingen som vet hva som er galt/hva jeg gjør galt?

Skrevet (endret)

Har du prøv å slette cookies?

For å slette cookies på maskinen: Verktøy, alternativer for internett, slett cookies og slett midlertidige filer. Logg ut eller det blir du automatisk. Så må du restarte maskinen for å oppdatere endringene.

liv - mod

Endret av liv
Skrevet
Har du prøv å slette cookies?

For å slette cookies på maskinen: Verktøy, alternativer for internett, slett cookies og slett midlertidige filer. Logg ut eller det blir du automatisk. Så må du restarte maskinen for å oppdatere endringene.

liv - mod

:sur::sur::sur::roll::sur: Har prøvd dette men får det heller ikke til.Jeg får lasta opp de avatarene som ligger inne som standard her, men ikke av mine egne. Får akkurat samme resultat som beskrevet over her, nemlig ingen feilmelding. Bildet er ikke for stort og det er en jpg....

hmmmm...

Skrevet

Må jeg kjøpe supermedlemskap for å laste opp et bilde?

Skrevet

Jeg har akkurat slitt med det samme her. Jeg prøvde da med en av de avatarene du kan velge fra basen her og det funket. Så trykket jeg på fjern avatar, og så lastet jeg opp ny avatar som jeg hadde lagret på maskinen min. Da funket det plutselig. :klappe:

Skrevet

:roll: har prøvd dette også, jeg får lasta opp de som ligger tilgjengelig her, men ikke fra min pc...har feilmeldt til mod. da.

Får vel bruke denne fine lille kattepusen så lenge da...

Skrevet

Prøv å trykke F5 etter du har valgt avatar. Det bruker å funke...

Skrevet

Legg merke til størrelsen (egenskaper) på avataren du forsøker å laste opp. Får du et hvitt felt, sjekk om størrelsen til den nye avataren har kommet inn. Du ser det under der avataren skal være, om jeg husker riktig.

Har du fått inn størrelsen, men ikke selve bildet, skyldes det sikkert gamle midlertidige filer. Er egenskapene til det nye bildet på plass, da er bildet det også. Slett midlertidige filer og oppdater nettleseren. Det pleier å hjelpe. :)

Skrevet

Fikk det til tilslutt, men måtte krympe bildet til langt under den grensen som er satt, men fikk det da til.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...