AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Jeg fikk tak i noe grytekjøtt og høyrygg på datotilbud. For at det ikke skulle gå tapt for meg, trakk jeg det i litt over et døgn i sous vide på 60C, lot det kjøle seg ned, skar det opp i mindre stykker og frøs det ned i mindre porsjoner til å lett kunne ha i gryter og slikt. Det ble ganske mørt, men ser for meg det egner seg best i en form for gryte. Noen tips til hva jeg kan lage? Gjerne noe med litt smak, og som er litt mer spennende enn en vannbasert grønnsakssuppe. Lurte på å lage noe a'la chili con carne med det. Anonymkode: f222d...983
elien Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Denne er nydelig! https://www.godt.no/oppskrift/7450/langtidskokt-hoeyrygg-med-ingefaer-og-stjerneanis
Brunhilde Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 Biff Stroganoff. Jeg iiker oppskriften til Gladkokken veldig godt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Takker for tipsene. I går ble det noe lignende chili con carne fra trines matblogg. Men uten chili 😆 Ble godt det og kjøttet var supermørt. Men har masse mer så skal se på de andre oppskriftene også. Nå er kjøttet kanskje strimlet litt for fint til at det blir lett å lage den første der som tiltenkt. Men stroganoff kan gå. Har faktisk aldri prøvd å lage det selv. Kun kjøpt som ferdigmat i varmtdisken på butikk. Anonymkode: f222d...983
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Biff stroganoff som nevnt over. Chilisuppe med biff og nudler. Oppskriften finner du på gladkokken.no☺️ Anonymkode: 09524...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå