Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har begge gått videre og funnet nye partnere, og plutselig har han sluttet å svare. Syntes det er merkelig. Tenker på han, håper han har det bra. 

Jeg som avsluttet, kanskje han er sur på meg? 

Trodde det skulle gå over når han er lykkelig med ei ny🙃

Anonymkode: 1062c...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La han være i fred!!! 

Anonymkode: 49207...5b0

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel opptatt med hun nye da. Alt dreier seg ikke om deg. Du skriver at du håper han har det bra, det er nok også derfor han ikke svarer, fordi han har det bra ;) 

Anonymkode: 4e453...e78

• Liker 18
Skrevet

Det er jo ikke sikkert at hun nye kjæresten liker han har mye kontakt med deg da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du snakke med ham da?

Anonymkode: 976a4...20c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor driver du å kontakter han? 
Han er ferdig med deg og har ikke interesse av deg lenger. 
Han har funnet ei ny som han er lykkelig med. 

La han være! 

Anonymkode: c0030...bf3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er prisen man må betale for monkey branching

Anonymkode: 2f1e5...464

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært den nye dama hadde jeg syntes det var helt unødvendig at du skulle kontakte han. La han være i fred.

Anonymkode: 20185...d5c

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal han svare deg når du slo opp med han? Hvis du fortsetter å spre beina for han svarer han kanskje 👍

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

La han være, han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere ha så mye kontakt? Kan være at han prøver å sette sin nye dame før deg, å det er bare bra. 

Anonymkode: b67f8...973

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huh? Du dumpa ham, begge har funnet en ny og du har jevnlig kontakta ham etter det ble slutt, men nå svarer han ikke mer? Hvorfor i helsike fortsetter du å kontakte ham når du har ny kjæreste? Og hvorfor i helsike skulle han gidde å svare deg som ikke ville ha ham lenger OG når han har ny dame? Wtf.

Anonymkode: f2eb3...62b

• Liker 5
Skrevet

Er enig med de fleste her inne men ikke måten dem velger å ordlegge seg.

Det er nok en grunn for du lure på om han har det bra eller ikke. Det er fult mulig å ha et vennskap etter et forhold eller bare ha kontakt inni mellom. Virke som du byr deg men grunnen til han ikke svare kan også var for det virke som du ikke helt er ferdig med han selv om du har gått videre. 

Spør deg selv, hva er grunnen til du er urolig for han ikke svare. Hva hadde du kjent på om det var motsatt, din eks "maser" etter dere begge har gått videre etter h*n gjorde det slutt? Hadde du synes det var greit at eksen til din nye kjæreste melder og ringer? 

Jeg håper du for finne roen og se at ikke alle forhold kan bli til vennskap. Lev livet med din nye og la din eks leve livet sitt også

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror heller du bør spørre deg selv om hvorfor du er så opphengt i eksen din.

Anonymkode: b7fd2...8f3

• Liker 5
Skrevet

Bare han kan svare på hvorfor, men tror ikke du trenger noen mer bekreftelse enn tausheta fra han. Han er ferdig med deg, og han har respekt nok for sin nye kjæreste til å kutte ut all kontakt med deg. Sånn er det, var han så viktig for deg, burde du kanskje ikke slått opp med han?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn sammen? Er det noe viktig du lurer på? Noe eiendeler du har glemt hos han?

Av og til får forhold en brå slutt. Kjipt, men en må bare respekteres. Har en barn, må du selvsagt få kontakt.

Anonymkode: 179b4...513

• Liker 2
Skrevet

hvilke relasjon har dere hatt, møttes? på telefon? bor dere langt ifra hverandre, kanskje du skal revurdere ditt forhold å ta kontakt med han og forklare hva du tenker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har begge gått videre og funnet nye partnere, og plutselig har han sluttet å svare. Syntes det er merkelig. Tenker på han, håper han har det bra. 

Jeg som avsluttet, kanskje han er sur på meg? 

Trodde det skulle gå over når han er lykkelig med ei ny🙃

Anonymkode: 1062c...61f

Ehh, han har funnet ei ny, så hva skal han med deg? Seriøst

Anonymkode: 437e9...b5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...