Gå til innhold

Myten om at uerfarne menn er kvinnehatere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann i 30-årene som aldri får seg noe vil jeg si at jeg ikke er en reaksjonær kvinnefiendtlig tulling. Mine problemer med kvinner har sammensatte årsaker. Det handler først og fremst sosiale ferdigheter og angst i mitt tilfelle. 

Identifiserer meg ikke som Incel.

Anonymkode: 28319...245

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, man må vel ikke være incel av den grunn. Jeg er ikke så glad i slike merkelapper, men når jeg tenker på incel så tenker jeg på en som hater kvinner og er i ufrivillig sølibat. 

AnonymBruker
Skrevet

Ofte så stemmer det da....

Anonymkode: df253...cc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som mann i 30-årene som aldri får seg noe vil jeg si at jeg ikke er en reaksjonær kvinnefiendtlig tulling. Mine problemer med kvinner har sammensatte årsaker. Det handler først og fremst sosiale ferdigheter og angst i mitt tilfelle. 

Identifiserer meg ikke som Incel.

Anonymkode: 28319...245

Tror ikke det er er noen som synes du er incel fordi du er singel. Det kvinner reagerer på er de som kommer med ufattelig dårlig innstilling til kvinner og skjærer alle over en kam. Ingen kvinner med hodet på rett plass, ser deg som en taper fordi du er singel og sjenert ❤️ Hilsen kvinne :)

Anonymkode: 3a4a7...30b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte så stemmer det da....

Anonymkode: df253...cc6

Jeg synes det stemmer mye oftere at de er usikre og derfor uerfarne. Har aldri møtt en kvinnehater i mitt 46 årige liv.... 

Anonymkode: d434c...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Litt av problemet som ofte skjer med menn (og kvinner) som sliter med å finne seg noen, enten det er for tilfeldig sex, som partner eller begge deler, er at de enten ser etter problemer hos seg selv eller hos damene (eller mennene) de ikke får.

I virkeligheten er det jo ikke nødvendigvis noe galt med noen - det er ofte tilfeldigheter som spiller inn - en kommentar som kom feil ut, en interesse personen har dårlig erfaring med, et bilde eller faktisk utseende som ikke appellerer helt. Og så får man dårlig selvtillit pga dette, og det gjør det jo ikke bedre.

Man kan gjøre "alt riktig" og ikke finne noen likevel, det er jo et utrolig puslespill som skal gå når to stykker med samme intensjoner (det være seg sex eller forhold) skal finne hverandre, tenne på hverandre og forstå at den andre også gjør dette uten at det blir kommunisert på en så direkte måte at det blir avtennende.

Så lenge du skjønner dette er du milevis unna å være incel. Dersom du istedet bare skylder på deg selv og tenker at alt hadde klaffet bare du ble bedre på xxx eller yyy, så er du heller ikke incel, men du vil likevel kunne bli bitter fordi det blir en ond sirkel dette med at selvtilliten din får mye av skylden.

Anonymkode: 39186...9bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det finnes mange som tror på denne myten, incel handler mer om helt andre ting enn bare liten erfaring med kvinner/mangel på sex. Sier vel seg selv at det ligger mer bak kvinnehat enn kun mangel på sex? Har aldri slått meg at folk tror det er slik, men folk for jo for seg mye rart så blir ikke overrasket over at det finnes noen heller.

Anonymkode: 6d98a...fd3

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn jeg har vært med har vært relativt uerfarne, det har jo vært de beste mennene ❤

Et fåtall menn er kvinnehatere, dessverre roper de rimelig høyt på internett, så det virker som om de er flere enn de er.

Anonymkode: 9a1a3...daa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...