Gå til innhold

Har du noengang rotet deg bort i et parkeringshus? Ikke funnet bilen igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dette?

Anonymkode: 34d37...77e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😄 Eier ikke steds sans. 

Anonymkode: fb444...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det overalt. 

Anonymkode: 52884...59c

Gjest theTitanic
Skrevet

Ja. Helt normalt. Bortsett fra at man alltid finner bilen. - det er bare et spørsmål om tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men bare da vi brukte parkeringskjeller fra lørdag til søndag, og parkeringskjelleren hadde stengt visse områder på søndag! Og skulle rekke et fly 🙈 Aldri kjørt så fort til flyplassen i mitt liv.

Det var jo bare å ringe vaktselskapet og be om at de åpnet, men trikset var å finne igjen døra som skulle åpnes, for det var jo flere 😅

Anonymkode: d9a3d...5c0

Skrevet

Jaaaa! Glad jeg har sånn «bip-bip» så er bare å gå rundt med nøkkelen og se om man kan skimte en bil som blinker  😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange ganger! På nye steder skjer det ihvertfall, klarer ikke å orientere meg litt en gang inne i parkeringshus😬

Anonymkode: f5f1c...119

Skrevet

Jepp. Men jeg klarer å rote meg bort ved å gå over gata, så jeg er ikke overrasket.

Klarte å kjøre meg vill en gang jeg skulle i butikken. 

Den lange versjonen; Jeg hadde hatt lappen i en måned eller noe og skulle i butikken, men møtte på daværende leieboer på vei til jobb i Mjøndalen, så jeg tilbød meg å kjøre for å få mer kjøretrening. Til Mjøndalen gikk greit, for da forklarte hun jo veien, men hjem var det litt verre..
Jeg kjørte feil først i én rundkjøring og havnet i Strømsåstunnellen på "feil" side av elva, som gjør at du ikke kan snu før du kommer ned til rundkjøringa på andre siden av E18-brua, og så kjørte jeg feil i den rundkjøringa også og havna på E18, på god vei til Tønsberg i 110....

Heldigvis så jeg skiltinga mot Kobbervikdalen og kjente det igjen etter å ha vært på dynga noen ganger sammen med HrMinya, så jeg tok av der, stoppet på en parkeringsplass for å le av meg selv og komme meg litt etter stresset og skammen over å være så utrolig dum, før jeg kjørte under og rundt opp påkjøringa mot Drammen igjen.

Endte opp med en omvei på over en time. HrMinya lurte fælt på hvor jeg hadde vært, siden jeg bare skulle bortom butikken en tur. Jeg sa den korte versjonen var at jeg hadde kjørt meg bort, han bare så dumt på meg og begynte å le etter at jeg fortalte den lange versjonen. XD

• Liker 2
Skrevet
Minya skrev (5 timer siden):

Jepp. Men jeg klarer å rote meg bort ved å gå over gata, så jeg er ikke overrasket.

Klarte å kjøre meg vill en gang jeg skulle i butikken. 

Den lange versjonen; Jeg hadde hatt lappen i en måned eller noe og skulle i butikken, men møtte på daværende leieboer på vei til jobb i Mjøndalen, så jeg tilbød meg å kjøre for å få mer kjøretrening. Til Mjøndalen gikk greit, for da forklarte hun jo veien, men hjem var det litt verre..
Jeg kjørte feil først i én rundkjøring og havnet i Strømsåstunnellen på "feil" side av elva, som gjør at du ikke kan snu før du kommer ned til rundkjøringa på andre siden av E18-brua, og så kjørte jeg feil i den rundkjøringa også og havna på E18, på god vei til Tønsberg i 110....

Heldigvis så jeg skiltinga mot Kobbervikdalen og kjente det igjen etter å ha vært på dynga noen ganger sammen med HrMinya, så jeg tok av der, stoppet på en parkeringsplass for å le av meg selv og komme meg litt etter stresset og skammen over å være så utrolig dum, før jeg kjørte under og rundt opp påkjøringa mot Drammen igjen.

Endte opp med en omvei på over en time. HrMinya lurte fælt på hvor jeg hadde vært, siden jeg bare skulle bortom butikken en tur. Jeg sa den korte versjonen var at jeg hadde kjørt meg bort, han bare så dumt på meg og begynte å le etter at jeg fortalte den lange versjonen. XD

Er det ikke greit å få sett seg litt rundt også da?😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til en fyr som jobbet på parkeringsplassen på flyplassen og sa at jeg trodde bilen min var stjålet. Jeg hadde gått rundt i over en time og lett etter bilen og jeg fant den ikke. Jeg var helt sikker på ca hvor jeg hadde parkert. Han kjørte meg rundt og lette etter bilen, og så var den søren meg bittelitt lenger borte enn jeg var sikker på at jeg hadde parkert... Flaut.

Anonymkode: 3884f...9fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg gikk til en fyr som jobbet på parkeringsplassen på flyplassen og sa at jeg trodde bilen min var stjålet. Jeg hadde gått rundt i over en time og lett etter bilen og jeg fant den ikke. Jeg var helt sikker på ca hvor jeg hadde parkert. Han kjørte meg rundt og lette etter bilen, og så var den søren meg bittelitt lenger borte enn jeg var sikker på at jeg hadde parkert... Flaut.

Anonymkode: 3884f...9fd

🤣

Anonymkode: 34d37...77e

Skrevet

Bare i drømme, heldigvis. Men det er en slitsom drøm. Puh!

Skrevet
On 6/30/2021 at 4:56 AM, tdm900 said:

Er det ikke greit å få sett seg litt rundt også da?😉

Joda, helt klart XD
Og etter det vet jeg jo hvilken utkjøring jeg IKKE skal bruke i de rundkjøringene, med mindre jeg skal den veien 😛

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...