AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Det er over 3 år siden jeg så han sist, eller snakket med han sist. Jeg har hatt kjæreste i 3 år, samboer i 3. Forlovet i 1. Jeg tenker på eksen hver eneste dag. Blir helt utslitt av det. Forholdet avslutta med at han drapstruet meg, og vi la på røret. Var sammen av og på siste 4\6 år. Jeg vet vi innimellom elska hverandre vilt mye. Jeg savner det vennskapet vi hadde i begynnelsen. Jeg savner han ikke seksuelt. Jeg skjønner at closure er overvurdert, men hva faen. Er så mye usagt. Anonymkode: 2b238...455
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Hørtes virkelig ut som en kjernekar han der, ja. Drapstrusler❤️ Wtf. Anonymkode: 06872...be4 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hørtes virkelig ut som en kjernekar han der, ja. Drapstrusler❤️ Wtf. Anonymkode: 06872...be4 Nei I perioder var han ikke det, fordi han sliter med adhd, sterk depresjon og rusmisbruk, men jeg vet hvem "den lille gutten inni han" er, og han er snill. Bare et barn som et ødelagt. Men når han drapstrua meg kjente jeg at jeg kan ikke dø av det her. Så jeg flytta ut av byen og sperra alt av kontakt, men vet godt at når han får tenkt seg om, og er edru føler han ikke det. Er nok veldig svak for han. Hatt det mye fint og morsomt sammen. Anonymkode: 2b238...455
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Må også bare si at min nåværende er en super fyr, uendelig snill, omtenksom, ville aldri sagt eller gjort noe for å såre meg, og bryr seg masse. Vi har det fint sammen, men er ikke like perler på en snor som meg og eksen. Tar lang tid før jeg blir skikkelig knyttet til noen så det kommer nok. Bare kaos i hodet enkelte dager. Anonymkode: 2b238...455
MapleSirup Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Hvorfor savner du det trøbbelet der? Gjelder å slutte å dyrke det bra og minnes det dårlige. Du har da bedre vennskap nå? Blir flau av eget kjønn i blant! Sløse bort livet sitt på å jakte etter voksne «barn» å «redde»… Hvorfor!! 3
Jullen Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må også bare si at min nåværende er en super fyr, uendelig snill, omtenksom, ville aldri sagt eller gjort noe for å såre meg, og bryr seg masse. Vi har det fint sammen, men er ikke like perler på en snor som meg og eksen. Tar lang tid før jeg blir skikkelig knyttet til noen så det kommer nok. Bare kaos i hodet enkelte dager. Anonymkode: 2b238...455 Tror litt av problemer her er at du nok ikke kjente de rette sterkt følelsen for den nye kjæresten din. Da hadde nemlig eksen din vært glemt for lengst. Det er heller ikke så vanlig generelt å lengte etter eksen så sterkt og over så lang tid som dette. Så det kan høres ut som han blitt en besettelse for deg? En besettelse du kanskje trenger hjelp til å komme deg ut av? Kan høres ut som eksen din kanskje var en såkalt ‘badguy’ du kanskje følte et kall på ville hjelpe og fikse? Kanskje han trigget noe psykisk hos deg ifm bruddet? Feks en intens avvisning som gjorde deg desperat til å gjenopprette kontakt med ham? Når et vondt brudd trigger psyken, så henger det ofte mye lengre igjen. Og særlig om en ikke klarer å finna den samme følelsen på ny hos noen andre. Det henger også lengre igjen dersom ikke eksen finner en ny. Du må nesten bare fortsette å la tiden hjelpe. Og for all del unngå å søke på ham i sosiale medier. Han bør være blokkert både i sosiale medier og telefonlista. Har en liten følelse av at du fortsatt har ‘tilgang’ til ham i dag og da holder du det gående. Uten noe som kan ‘mate følelsene og tankene rundt ham, vil de etterhvert forsvinne. Endret 27. juni 2021 av Jullen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå