AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger Tok abort i mai april fikk jeg utskrapning og 3 pille omganger siden ikke det funka Tok spiral for en mnd siden Måtte ta den ut fordi jeg fikk så vondt og blødde mye Smerten ble litt mindre, men blør fortsatt mye og har stikkingen i livmora.. Har vondt i magen føles som noen knivstikker meg i magen. smerten kommer å går.. Bruker paralgin forte for å holde smerten i sjakk.. Dro til sykehuset i går for å sjekke cysta jeg har. tok innvendig ultralyd alt var som det skal, han sa han ikke kunne hjelpe meg med noe mer.. Blør ekstremt mye, fikk cykoplaron fra sykehuset men den funker ikke like bra som forventet, mye koagulert blod. Blør igjennom en tampong og innlegg på 3 timer.. Er et døgn siden jeg begynte på cykoplaron og smerten er vond.. Går med smerten nederst i ryggen og livmora har stikkende smerter.. Fikk beskjed på kalnes at kanskje det var noe med urinblæra.. Kan dette være No bekkeninfeksjon ellernoe? Føler meg varm og dårlig form, er kvalm og sliten.. Anonymkode: c7e38...bff
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Dette tar du med kvalifisert helsepersonell . Legevakt eller fastlege. Anonymkode: 8960f...a85 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette tar du med kvalifisert helsepersonell . Legevakt eller fastlege. Anonymkode: 8960f...a85 Legevakta sendte meg til fastlegen, fastlegen(time over telefon) sendte meg til kalnes, de sendte meg tilbake til fastlegen som ikke har tid.. Føler meg rådvill Har ikke så mye penger til privat gynekolog... Anonymkode: c7e38...bff
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Er nok ingenting galt, du må bare vente til det gir seg. Anonymkode: 74443...920
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Tok ikke legevakta CRP og andre blodverdier? Anonymkode: f5657...48b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 Vil ikke akkurat si at du blør så mye hvis du bruker tre (!!!) timer på å blø igjennom tampong+innlegg. Til sammenligning så blør jeg gjennom en grønn ob og bind på under en time de første dagene av mensen Anonymkode: 926f5...cf4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tok ikke legevakta CRP og andre blodverdier? Anonymkode: f5657...48b Nei ikke noe.. Anonymkode: c7e38...bff
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil ikke akkurat si at du blør så mye hvis du bruker tre (!!!) timer på å blø igjennom tampong+innlegg. Til sammenligning så blør jeg gjennom en grønn ob og bind på under en time de første dagene av mensen Anonymkode: 926f5...cf4 Da mener jeg rosa ob og stort innlegg Anonymkode: c7e38...bff
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er nok ingenting galt, du må bare vente til det gir seg. Anonymkode: 74443...920 Skal på jobb men klarer ikke jobbe når smerten kommer.. Anonymkode: c7e38...bff
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil ikke akkurat si at du blør så mye hvis du bruker tre (!!!) timer på å blø igjennom tampong+innlegg. Til sammenligning så blør jeg gjennom en grønn ob og bind på under en time de første dagene av mensen Anonymkode: 926f5...cf4 Men det er vanlig for deg. Når det er nyoppstått så er det uvanlig mye. Anonymkode: d7061...789
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er vanlig for deg. Når det er nyoppstått så er det uvanlig mye. Anonymkode: d7061...789 Ja det her er helt nyoppstått pleier så vidt å blø egentlig .. Fikk cykloparon så den har sluttet litt mer av blødninga men har fortsatt smerten.. Anonymkode: c7e38...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå