Gjest Gjest_pappa_* Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 savnet meg? I dag er jeg på jobb og koser meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 pappa her. mamma er på institutten, så vi kan ikke prate med henne før om et par måneder. men skal prøve å huske det.
Gjest papa Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Kom deg tilbake på anstaltet, kjerring Jeg la deg inn for at du skulle holde kjeft!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 soleil noir, IKKE push ditt hell, jeg har makt for jeg er papa til å sende deg inn på drier instetutt også! PASS DEG!!
Gjest mama Skrevet 15. september 2005 #9 Skrevet 15. september 2005 soleil noir, IKKE push ditt hell, jeg har makt for jeg er papa til å sende deg inn på drier instetutt også! PASS DEG!! ← Hei vennen, har du glemt å ta pillen din igjen? Det er du som er innesperret vet du, pga. alle vrangforestillingene dine, husker du ikke?
Gjest mama Skrevet 16. september 2005 #11 Skrevet 16. september 2005 Å klø seg i hodet er ikke bra !!! Man kan bore hull i skallen og slippe ut alle dyrene som beiter der inne.
-Fisken- Skrevet 16. september 2005 #12 Skrevet 16. september 2005 Å klø seg i hodet er ikke bra !!! Man kan bore hull i skallen og slippe ut alle dyrene som beiter der inne. ← Åja, huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå