Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter på 14 ville prøve medlemskap på treningssenter. Jeg var usikker om dette var noe for henne, men ettersom jeg fikk beskjed om null bindingstid på medlemskap til ungdom, så meldte jeg henne inn. 

Som jeg trodde, så var motivasjonen kortsiktig, og i starten på juni ville jeg melde henne ut. Jeg spurte når siste trekk ville bli. 30.7. fikk jeg beskjed om. Jeg sa de hadde oppgitt null bindingstid, men da mente de at dette var helt vanlig praksis, og at vi ikke kom unna det.

Noen som vet om dette er innafor, og noe vi må godta?

Anonymkode: f6262...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innafor og må godtas, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du kontrakt? Hva står det om oppsigelsestid (som er noe annet enn bindingstid)?

Anonymkode: 8b541...bd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min datter på 14 ville prøve medlemskap på treningssenter. Jeg var usikker om dette var noe for henne, men ettersom jeg fikk beskjed om null bindingstid på medlemskap til ungdom, så meldte jeg henne inn. 

Som jeg trodde, så var motivasjonen kortsiktig, og i starten på juni ville jeg melde henne ut. Jeg spurte når siste trekk ville bli. 30.7. fikk jeg beskjed om. Jeg sa de hadde oppgitt null bindingstid, men da mente de at dette var helt vanlig praksis, og at vi ikke kom unna det.

Noen som vet om dette er innafor, og noe vi må godta?

Anonymkode: f6262...19e

Det er forskjell på oppsigelsestid og bindingstid. Om neste trekk er 30/7, så er det oppsigelsestid og ikke bindigstid

Anonymkode: 2b63b...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...