Gå til innhold

Jeg møtte endelig en kjempebra mann, men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så fant jeg ut at han er sterilisert.. Jeg hadde et veldig lite håp igjen om å finne en mann og stifte familie med, etter 5 år som singel. Det gikk en mnd før vi snakket om barn. Skulle jo gjort det mye tidligere, da tror jeg ikke jeg hadde møtt han videre. Men nå liker jeg han veldig godt. Jeg har uansett ikke tenkt å begi meg ut på mer leting etter en ny partner for å stifte familie med, jeg orker det ikke mer. Ble bare så skuffet da jeg fikk vite at han var sterilisert, alt virket så perfekt. Men noe måtte jo ødelegge. :(

Anonymkode: 11a0a...6a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

så fant jeg ut at han er sterilisert.. Jeg hadde et veldig lite håp igjen om å finne en mann og stifte familie med, etter 5 år som singel. Det gikk en mnd før vi snakket om barn. Skulle jo gjort det mye tidligere, da tror jeg ikke jeg hadde møtt han videre. Men nå liker jeg han veldig godt. Jeg har uansett ikke tenkt å begi meg ut på mer leting etter en ny partner for å stifte familie med, jeg orker det ikke mer. Ble bare så skuffet da jeg fikk vite at han var sterilisert, alt virket så perfekt. Men noe måtte jo ødelegge. :(

Jeg kjenner en som er sterilisert og som angret seg og fikk barn gjennom IVF. :)

Anonymkode: 29d87...6a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner en som er sterilisert og som angret seg og fikk barn gjennom IVF. :)

Anonymkode: 29d87...6a2

Han snakket om at dette går ann. Men jeg har problemer med å gjennomføre en vanlig gynekologisk undersøkelse, så dette er noe jeg bare kan glemme. 😕

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Han snakket om at dette går ann. Men jeg har problemer med å gjennomføre en vanlig gynekologisk undersøkelse, så dette er noe jeg bare kan glemme. 😕

Hva mener du?

Anonymkode: 8bb30...e87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva mener du?

At det går ann å få barn gjennom ivf osv. Hadde aldri klart det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Da må du bare bestemme deg for hva som er viktigst for deg. Ivf eller ingen barn. En fødsel er forresten mye verre enn en gynekologisk undersøkelse😅

Anonymkode: 031f6...c75

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Da må du bare bestemme deg for hva som er viktigst for deg. Ivf eller ingen barn. En fødsel er forresten mye verre enn en gynekologisk undersøkelse😅

Anonymkode: 031f6...c75

Ja, det tenkte jeg også.. 😅😅 Kan jo ikke sammenlignes med en brøkdel engang

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det tenkte jeg også.. 😅😅 Kan jo ikke sammenlignes med en brøkdel engang

Har faktisk et barn fra før, og synes ikke fødselen var så ille faktisk. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan har du klart å få et barn uten å gjennomføre noen gynekologiske undersøkelser? Tar du ikke celleprøver heller?

Men uansett; til poenget; hvis du har et barn fra før av, så er det jo bare føre dem sammen, så du din egen lille familie. 

Det virker ikke som ønsket er så veldig altoppslukende når alle forslag du får blir møtt med "Det går ikke." 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Problem solved. Da trenger du ikke flere barn og den by mannen din vil ikke ha barn siden han har sterilisert seg. Respekter hans valg kvinnemenneske.

Anonymkode: 8cb8b...966

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er så problemet med at han er sterilisert ? 

Anonymkode: 95b28...4d9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har alltid ønsket meg et barn til. Vet det ikke er en menneskerett. Men de som kjenner til å ha et enebarn, vet hva jeg snakker om.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har alltid ønsket meg et barn til. Vet det ikke er en menneskerett. Men de som kjenner til å ha et enebarn, vet hva jeg snakker om.

Adopter en stakkars unge da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Beklager for å være kvass, men klarer du å ha sex, klarer du tanken på å føde barn så klarer du gyn undersøkelser /ivf 

tror du ikke at det må undersøkelser rundt gravididet/fødsel? 

(jeg har opplevd overgep selv, men dette blir for dumt)  

Anonymkode: d10eb...b43

• Liker 8
Skrevet

Så bra at han tok ansvar for seg selv. Det står det respekt av, tross alt ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Adopter en stakkars unge da. 

Slutt å kast adopsjon ut som om det er en lettvint løsning! Det er det ikke.

Anonymkode: d962b...59b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sterilisering kan reverseres. Ingen garantifor at det funker, da. Har han barn fra før? Hvis du virkelig liker denne mannen og dere ønsker barn sammen så kan det jo funke. Eller så får du la han gå og finne en annen.

Anonymkode: d962b...59b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager for å være kvass, men klarer du å ha sex, klarer du tanken på å føde barn så klarer du gyn undersøkelser /ivf 

tror du ikke at det må undersøkelser rundt gravididet/fødsel? 

(jeg har opplevd overgep selv, men dette blir for dumt)  

Anonymkode: d10eb...b43

Man burde jo ikke bli sjokkert lenger av hva folk klarer å spy ut her inne, men herregud. Dette blir for dumt? Dette gjelder meg og ikke deg.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg vet ikke hva du snakker om. Du må gjerne utdype det. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har ett enebarn, og har det helt fint med det. Faktisk.

Så du må gjerne utdype hva det er "de som kjenner til å ha et enebarn" skal gå igjennom?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...