AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 så fant jeg ut at han er sterilisert.. Jeg hadde et veldig lite håp igjen om å finne en mann og stifte familie med, etter 5 år som singel. Det gikk en mnd før vi snakket om barn. Skulle jo gjort det mye tidligere, da tror jeg ikke jeg hadde møtt han videre. Men nå liker jeg han veldig godt. Jeg har uansett ikke tenkt å begi meg ut på mer leting etter en ny partner for å stifte familie med, jeg orker det ikke mer. Ble bare så skuffet da jeg fikk vite at han var sterilisert, alt virket så perfekt. Men noe måtte jo ødelegge. Anonymkode: 11a0a...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): så fant jeg ut at han er sterilisert.. Jeg hadde et veldig lite håp igjen om å finne en mann og stifte familie med, etter 5 år som singel. Det gikk en mnd før vi snakket om barn. Skulle jo gjort det mye tidligere, da tror jeg ikke jeg hadde møtt han videre. Men nå liker jeg han veldig godt. Jeg har uansett ikke tenkt å begi meg ut på mer leting etter en ny partner for å stifte familie med, jeg orker det ikke mer. Ble bare så skuffet da jeg fikk vite at han var sterilisert, alt virket så perfekt. Men noe måtte jo ødelegge. Anonymkode: 11a0a...6a7 Jeg kjenner en som er sterilisert og som angret seg og fikk barn gjennom IVF. Anonymkode: 29d87...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner en som er sterilisert og som angret seg og fikk barn gjennom IVF. Anonymkode: 29d87...6a2 Han snakket om at dette går ann. Men jeg har problemer med å gjennomføre en vanlig gynekologisk undersøkelse, så dette er noe jeg bare kan glemme. 😕 Anonymkode: 11a0a...6a7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Han snakket om at dette går ann. Men jeg har problemer med å gjennomføre en vanlig gynekologisk undersøkelse, så dette er noe jeg bare kan glemme. 😕 Anonymkode: 11a0a...6a7 Hva mener du? Anonymkode: 8bb30...e87
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: 8bb30...e87 At det går ann å få barn gjennom ivf osv. Hadde aldri klart det. Anonymkode: 11a0a...6a7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han snakket om at dette går ann. Men jeg har problemer med å gjennomføre en vanlig gynekologisk undersøkelse, så dette er noe jeg bare kan glemme. 😕 Anonymkode: 11a0a...6a7 Da må du bare bestemme deg for hva som er viktigst for deg. Ivf eller ingen barn. En fødsel er forresten mye verre enn en gynekologisk undersøkelse😅 Anonymkode: 031f6...c75 33
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #7 Skrevet 26. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Da må du bare bestemme deg for hva som er viktigst for deg. Ivf eller ingen barn. En fødsel er forresten mye verre enn en gynekologisk undersøkelse😅 Anonymkode: 031f6...c75 Ja, det tenkte jeg også.. 😅😅 Kan jo ikke sammenlignes med en brøkdel engang Anonymkode: 8bb30...e87 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #8 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det tenkte jeg også.. 😅😅 Kan jo ikke sammenlignes med en brøkdel engang Anonymkode: 8bb30...e87 Har faktisk et barn fra før, og synes ikke fødselen var så ille faktisk. Anonymkode: 11a0a...6a7
Fiffig Skrevet 26. juni 2021 #9 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har faktisk et barn fra før, og synes ikke fødselen var så ille faktisk. Anonymkode: 11a0a...6a7 Hvordan har du klart å få et barn uten å gjennomføre noen gynekologiske undersøkelser? Tar du ikke celleprøver heller? Men uansett; til poenget; hvis du har et barn fra før av, så er det jo bare føre dem sammen, så du din egen lille familie. Det virker ikke som ønsket er så veldig altoppslukende når alle forslag du får blir møtt med "Det går ikke." 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #10 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har faktisk et barn fra før, og synes ikke fødselen var så ille faktisk. Anonymkode: 11a0a...6a7 Problem solved. Da trenger du ikke flere barn og den by mannen din vil ikke ha barn siden han har sterilisert seg. Respekter hans valg kvinnemenneske. Anonymkode: 8cb8b...966 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #11 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har faktisk et barn fra før, og synes ikke fødselen var så ille faktisk. Hva er så problemet med at han er sterilisert ? Anonymkode: 95b28...4d9 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #12 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva er så problemet med at han er sterilisert ? Anonymkode: 95b28...4d9 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva er så problemet med at han er sterilisert ? Anonymkode: 95b28...4d9 Jeg har alltid ønsket meg et barn til. Vet det ikke er en menneskerett. Men de som kjenner til å ha et enebarn, vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 11a0a...6a7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #13 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har alltid ønsket meg et barn til. Vet det ikke er en menneskerett. Men de som kjenner til å ha et enebarn, vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 11a0a...6a7 Adopter en stakkars unge da. Anonymkode: 8cb8b...966 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #14 Skrevet 26. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Han snakket om at dette går ann. Men jeg har problemer med å gjennomføre en vanlig gynekologisk undersøkelse, så dette er noe jeg bare kan glemme. 😕 Anonymkode: 11a0a...6a7 Beklager for å være kvass, men klarer du å ha sex, klarer du tanken på å føde barn så klarer du gyn undersøkelser /ivf tror du ikke at det må undersøkelser rundt gravididet/fødsel? (jeg har opplevd overgep selv, men dette blir for dumt) Anonymkode: d10eb...b43 8
Tradegy Skrevet 26. juni 2021 #15 Skrevet 26. juni 2021 Så bra at han tok ansvar for seg selv. Det står det respekt av, tross alt ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #16 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Adopter en stakkars unge da. Anonymkode: 8cb8b...966 Slutt å kast adopsjon ut som om det er en lettvint løsning! Det er det ikke. Anonymkode: d962b...59b 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #17 Skrevet 26. juni 2021 Sterilisering kan reverseres. Ingen garantifor at det funker, da. Har han barn fra før? Hvis du virkelig liker denne mannen og dere ønsker barn sammen så kan det jo funke. Eller så får du la han gå og finne en annen. Anonymkode: d962b...59b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #18 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager for å være kvass, men klarer du å ha sex, klarer du tanken på å føde barn så klarer du gyn undersøkelser /ivf tror du ikke at det må undersøkelser rundt gravididet/fødsel? (jeg har opplevd overgep selv, men dette blir for dumt) Anonymkode: d10eb...b43 Man burde jo ikke bli sjokkert lenger av hva folk klarer å spy ut her inne, men herregud. Dette blir for dumt? Dette gjelder meg og ikke deg. Anonymkode: 11a0a...6a7 1
Blått Skrevet 26. juni 2021 #19 Skrevet 26. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid ønsket meg et barn til. Vet det ikke er en menneskerett. Men de som kjenner til å ha et enebarn, vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 11a0a...6a7 Nei, jeg vet ikke hva du snakker om. Du må gjerne utdype det. 4
Million Skrevet 26. juni 2021 #20 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid ønsket meg et barn til. Vet det ikke er en menneskerett. Men de som kjenner til å ha et enebarn, vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 11a0a...6a7 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har ett enebarn, og har det helt fint med det. Faktisk. Så du må gjerne utdype hva det er "de som kjenner til å ha et enebarn" skal gå igjennom? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå