Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så tatt på senga under fødselen av de ekstreme smertene jeg hadde i hoftene (utsiden av lårene) under fødselen. Jeg hadde aldri sett rier beskrevet slik, jeg skjønte at det skulle være smertetak i rygg og mage, men deg føltes som noen la betong på utsiden av hoftene mine og prøvde å knuse dem.

Er det noen flere som hadde det sånn?

Det var så uventet. Lurte nesten på om det var fordi jeg er ganske stiv i kroppen/hoftene.

Anonymkode: e2a7d...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja! Jeg ble også veldig overrasket over hvor stor del av kroppen som faktisk tok del i riene - liksom fra under puppene og ned til knærne...

AnonymBruker
Skrevet

Mine satt i korsrygg og hofter, var helt jævlig når jeg måtte gå alene opp til føden uten noen å lene meg på. Hurra for pandemien!

Anonymkode: 0c360...b6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjente det som stråling nedover fra bekkenet. Bevegelsestrang uten at det var så veldig smertelindrende når jeg beveget meg. 

Anonymkode: aed9f...2dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme, føltes som hele bekkenet satt i en skrustikke og ble pulverisert ned til lårene.

Anonymkode: 508b6...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Tror d er helt vanlig at en bestemt kroppsdel «dominerer» i smertebildet ved rier.

første fødsel kjente jeg det i endetarmen/korsryggen.. var helt sinnsykt vondt der 

Denne fødselen var det blæra jeg hadde enorm smertefølelse rundt

Anonymkode: 5a7c8...c07

Skrevet

Jeg opplevde også det samme. Som å ha et grusomt stramt belte rundt hoftene. Men ville likevel valgt 100% av de hofte-riene fremfor dem som tok tak i korsryggen. De holdt på å ta knekken på meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...