Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og min kjæreste har kjent hverandre i 7,5år og vært sammen i nesten 6år. Hun har et hjerte og en personlighet av gull!
Vi traff hverandre i ung alder og har derfor hatt et relativt komplisert forhold med oppturer og nedturer.

Hvordan få kjæresten sin tilbake? Hun er 21 og jeg 24, kom med gode råd!
Alle svar tas imot med en stor takk 🙂

Er du eller har du vært i et vellykket komplisert forhold? Ønsker gjerne å høre hvordan dere klarte å bli sammen igjen 🙂
Møter deg gjerne i Bergen dersom du har mange gode kjærlighetsråd som du tror kan hjelpe meg, uavhengig av kjønn!

Anonymkode: d0ef6...aba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun gått ut av forholdet? Du kan ikke gjøre så mye med det....

Anonymkode: 295cb...ea8

Skrevet (endret)

Gjelder å ikke gi opp

Endret av Martin Davanger
Skrevet
Martin Davanger skrev (13 minutter siden):

Vi hadde en samtale der resultatet ble at vi ikke lengre skulle være sammen, var en felles beslutning

Et tips til nytt medlem, ikke bruk ditt navn og bilde, eller navn og bilde til noen du kjenner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dere er såpass unge og har tydeligvis vært sammen omtrent siden barnsben av, at det kanskje er lurt med litt tid fra hverandre? Hun føler hvertfall det, så da må du nesten bare respektere det. Kanskje dere finner tilbake til hverandre igjen når dere blir eldre og har vokst inn i dere selv? Kanskje du finner noen som passer deg bedre etterhvert? 

Anonymkode: 1d2ac...17e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere ble sammen som 15 og 18? Det er jo så feil bare det.

Anonymkode: 145d9...9c4

AnonymBruker
Skrevet

La jenta få utvikle seg som hun vil. Var det hun som slo opp? Da må du respektere det

Anonymkode: ad187...4bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...