Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger man henvisning til manuellterapeut? Er de fysioterapauter eller er manuellterapeut noe annet? 

Har en baby på 9 uker som jeg mistenker har låsninger. 

Anonymkode: 9b4f0...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En manuell terapeut er en fysioterapeut med spesialisering. Privat manuell terapeut trenger man ikke henvisning til, iallfall. Men de har gjerne lengre ventetid

Anonymkode: dedc5...f85

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert kiropraktor? Hadde mini med forrige uke og merket stor bedring etter bare en behandling. Skal tilbake til uka og kiropraktor mener at problemene vil være løst etter 3-4 ganger. Fant en dyktig med videreutdanning i spebarn. 

Anonymkode: 45537...232

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt god nytte av manuellterapeut både til meg selv og baby 😄👌🏼

Anonymkode: 825b9...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Du tenger ikke henvisning til manuellterapaut, men det kan være en fordel da du ofte får time raskere. 

Vi fikk time hos fysioterapeut på helsestasjonen som videre ringte en manuellterapaut, fikk time 3 dager etter :)

Anonymkode: c2f02...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis 

11 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger man henvisning til manuellterapeut? Er de fysioterapauter eller er manuellterapeut noe annet? 

Har en baby på 9 uker som jeg mistenker har låsninger. 

Anonymkode: 9b4f0...e68

Prat med helsesykepleier på helsestasjonen først. Jeg tror alle helsestasjoner har fysioterapeut og da får du time og god oppfølging offensiv raskt :) Vi ble henvist til fysioterapeut da vår jente bare snudde hodet ene veien og fikk veldig god oppfølging :)

Anonymkode: 8896e...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...