AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Trenger man henvisning til manuellterapeut? Er de fysioterapauter eller er manuellterapeut noe annet? Har en baby på 9 uker som jeg mistenker har låsninger. Anonymkode: 9b4f0...e68
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 En manuell terapeut er en fysioterapeut med spesialisering. Privat manuell terapeut trenger man ikke henvisning til, iallfall. Men de har gjerne lengre ventetid Anonymkode: dedc5...f85
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 Vurdert kiropraktor? Hadde mini med forrige uke og merket stor bedring etter bare en behandling. Skal tilbake til uka og kiropraktor mener at problemene vil være løst etter 3-4 ganger. Fant en dyktig med videreutdanning i spebarn. Anonymkode: 45537...232
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Jeg har hatt god nytte av manuellterapeut både til meg selv og baby 😄👌🏼 Anonymkode: 825b9...fa9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Du tenger ikke henvisning til manuellterapaut, men det kan være en fordel da du ofte får time raskere. Vi fikk time hos fysioterapeut på helsestasjonen som videre ringte en manuellterapaut, fikk time 3 dager etter Anonymkode: c2f02...b2c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 Hvis 11 hours ago, AnonymBruker said: Trenger man henvisning til manuellterapeut? Er de fysioterapauter eller er manuellterapeut noe annet? Har en baby på 9 uker som jeg mistenker har låsninger. Anonymkode: 9b4f0...e68 Prat med helsesykepleier på helsestasjonen først. Jeg tror alle helsestasjoner har fysioterapeut og da får du time og god oppfølging offensiv raskt Vi ble henvist til fysioterapeut da vår jente bare snudde hodet ene veien og fikk veldig god oppfølging Anonymkode: 8896e...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå