Megplussto Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Hei, Vi planlegger en tur i bjørneparken i sommer i forbindelse med at vi reiser på annen ferie. Hunden vår er da med, og må være med oss, siden vi reiser rett hjemmefra, innom bjørneparken og deretter videre på lengre kjøretur. Det tar noen timer fra oss til bjørneparken, så er ikke et alternativ å kjøre dit og tilbake hjem for å hente hunden. Ser at det ikke er tillatt med hund i parken, men at de har «hundeparkering». Står at det er i skyggen og at man kan sette hunden der med vann og mat. Står også at man får nøkkel, så går ut i fra at man låser inn hunden på noe vis. Jeg har aldri brukt noe slikt tilbud, og kjenner jeg er litt skeptisk.. Er det noen som har erfaring med noe slikt fra enten bjørneparken eller andre lignende steder? Kjedelig å droppe parken som barna har så lyst til pga hunden, men samtidig er det viktig for meg at hunden har det bra og ikke blir altfor stresset. Er også redd for om hunden skal kunne bli stjålet. Setter pris på alle tilbakemeldinger 😊
Brunhilde Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Det er jo helt logisk at det ikke er lov med hund i en bjørnepark. Er dere to voksne på turen? I så fall kan jo en gå i park med barna og den andre på tur med hunden i mellomtiden. Det er sikkert godt for den hvis dere skal kjøre langt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå