Gå til innhold

Driver du som kvinne diskriminering av kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange ambisiøse kvinner føler seg diskriminert. De føler at menn slipper unna med mer og det er ikke kun menn som angivelig diskriminerer.  Eksempel: Når en kvinne vil opp i akademia står det en hel skokk misunnelige medsøstre og holder henne i skjørtekanten  sier professor Benedikte Moltumyr Høgberg ved UiO. https://khrono.no/kvinnekulturen-i-akademia-er-problemet-ikke-gutteklubben-grei-mener-jussprofessor/589951

Føler du som kvinne at du enten blir diskriminert av andre kvinner eller at du selv diskriminerer andre kvinner?

Anonymkode: c2e02...a83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja for du kommer nok til å få ærlige svar på at "JA JEG DISKRIMINERER KVINNER"

Det eneste du kommer til å få som svar er at "nei vi har bare flotte arbeidsmiljø hos oss ❤️"

Anonymkode: 6eeb2...a61

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja for du kommer nok til å få ærlige svar på at "JA JEG DISKRIMINERER KVINNER"

Det eneste du kommer til å få som svar er at "nei vi har bare flotte arbeidsmiljø hos oss ❤️"

Anonymkode: 6eeb2...a61

Hadde jo vært kjekt om du svarte på vegne av deg selv og lot andre svare på vegne av seg selv. Det må vel være det grunnleggende i enhver diskusjon tenker jeg.

Jeg har jobbet i en jobb der det var litt (jævlig mye) smågnaging, der nestleder ikke kunne si en eneste setning uten at den var full av sarkasme, nedlatende til enkle spørsmål/oppgaver, hun var tilfeldigvis en kvinne.  Etter den jobben har jeg prioritert et godt psykososialt arbeidsmiljø fremfor andre ting i jobber.. Hvem som klatrer hvor spiller ikke så stor rolle, men jeg ønsker å ha et godt arbeidsmiljø og legger mer vekt på dette en andre ting som for meg blir bagateller iforhold til å ikke trives i jobben sin.

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg sjef som har anledning til å diskriminere, men jeg jobber på en mannsdominert arbeidsplass og jeg ser helst at det ikke ansettes flere kvinner i min avdeling. Blir det overvekt av kvinner på en arbeidspass blir det bare bråk, baksnakking  og drama.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så konfliktsky at jeg klarer ikke være frekk mot noen 🙈

Anonymkode: 39ed0...f20

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...