AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Mange ambisiøse kvinner føler seg diskriminert. De føler at menn slipper unna med mer og det er ikke kun menn som angivelig diskriminerer. Eksempel: Når en kvinne vil opp i akademia står det en hel skokk misunnelige medsøstre og holder henne i skjørtekanten sier professor Benedikte Moltumyr Høgberg ved UiO. https://khrono.no/kvinnekulturen-i-akademia-er-problemet-ikke-gutteklubben-grei-mener-jussprofessor/589951 Føler du som kvinne at du enten blir diskriminert av andre kvinner eller at du selv diskriminerer andre kvinner? Anonymkode: c2e02...a83
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Ja for du kommer nok til å få ærlige svar på at "JA JEG DISKRIMINERER KVINNER" Det eneste du kommer til å få som svar er at "nei vi har bare flotte arbeidsmiljø hos oss ❤️" Anonymkode: 6eeb2...a61
skreppamedleppa Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja for du kommer nok til å få ærlige svar på at "JA JEG DISKRIMINERER KVINNER" Det eneste du kommer til å få som svar er at "nei vi har bare flotte arbeidsmiljø hos oss ❤️" Anonymkode: 6eeb2...a61 Hadde jo vært kjekt om du svarte på vegne av deg selv og lot andre svare på vegne av seg selv. Det må vel være det grunnleggende i enhver diskusjon tenker jeg. Jeg har jobbet i en jobb der det var litt (jævlig mye) smågnaging, der nestleder ikke kunne si en eneste setning uten at den var full av sarkasme, nedlatende til enkle spørsmål/oppgaver, hun var tilfeldigvis en kvinne. Etter den jobben har jeg prioritert et godt psykososialt arbeidsmiljø fremfor andre ting i jobber.. Hvem som klatrer hvor spiller ikke så stor rolle, men jeg ønsker å ha et godt arbeidsmiljø og legger mer vekt på dette en andre ting som for meg blir bagateller iforhold til å ikke trives i jobben sin. 1
Knirke Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Nå er ikke jeg sjef som har anledning til å diskriminere, men jeg jobber på en mannsdominert arbeidsplass og jeg ser helst at det ikke ansettes flere kvinner i min avdeling. Blir det overvekt av kvinner på en arbeidspass blir det bare bråk, baksnakking og drama. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Jeg er så konfliktsky at jeg klarer ikke være frekk mot noen 🙈 Anonymkode: 39ed0...f20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå