Gjest indiangranny Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 hei Dere :D Nå sitter jeg her og tenker,gubben bestillte billetter i går til India.Det kom på 12000 kr tur og retur for to.Jeg har sommer fugler og mageknip alt nå,trodde ikke at de ville skje så raskt. Jeg skal få hilse på mine svigerforeldre for første gang og hans søsken lurer på om jeg vil bli godt likt. Jeg skal gjøre hva jeg kan for svigermor hun er 75 år og det er en høy alder der nede.Jeg kommer til å ta henne med på shopping kjøpe klær og mye annet som hun liker.Det som jeg kommer til å reagere på er fattigdommen og det er stor forskjell på fattig og rik der nede.Vi skal også besøke våre to fadderbarn der nede i en sos landsby,noen lurer på om vi skal ta de med til Norge.Vi vil ikke rive dem opp fra miljøet og de bor i en Sos landsby der har de mor og skole og lider ingen nød. Jeg har Sari så jeg skal gå inn i mengden der nede jeg skal ikke skille meg så mye ut fra de andre i klesveien.Men hjemme hos svigers vil jeg bruke vestens tøy men når jeg skal ut og handle tar jeg et raskt skifte. Vi kommer til å være 3 dager i Dehli og reiser til Agra for å se Taj Mahal,han som bygde Taj Mahal lagde det i kjærlighet til sin kone.Det er egentlig et mosoleum de begge ligger begravet der inne. Vi reiser også til Varanesi ser og kommer nok til å kjenne lukten av kremering av døde mennesker og se den hellige elv Ganges.Etter noen dager reiser vi til Punjab i Nord India hvor min mann kommer fra med tog på luksus klasse fordi tar vi 1 klasse vil jeg ha andre passasjerer på fanget .Deter slik når det kommer noen som ser utenlansk ut må de ta en på hodet og armene for å kjenne hvordan vi er.På luksus klasse er vi nesten alene og vi har ikke disse problemene og vi skal tross alt kjøre 50 mil før vi er framme hos familien.Dette ble nesten et reisebrev før reisen jeg gleder meg som en unge. Jeg kommer tilbake med mer stoff når jeg har vært der og det jeg forteller er noe av hva min mann har fortalt meg. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Så spennende! Det blir sikkert en fin opplevelse for deg. Ser frem til å høre mer fra denne turen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei din heldiggris. Har vært nesten alle stedene du skal, og syntes det var helt vidunderlig der. Alt du kan forestille deg og mer til. Eventyrlig. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Åååhh...så heldig du er! GOD TUR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #5 Del Skrevet 4. oktober 2002 høres ut som en opplevelsesrik tur! håper den blir det også! du får fortelle når du skal dra da og når vi kan vente deg hjem slik at vi får detaljerte beskrivelser om hvor flott det var! god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. oktober 2002 #6 Del Skrevet 4. oktober 2002 Heldiggrisen! Håper at du får en superduperjabbadabba tur! Jeg vil også reise! God tur Indianlady! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. oktober 2002 #7 Del Skrevet 7. oktober 2002 Så utrolig spennende for deg! Misunner deg ikke den togturen, forresten, har tatt tog i India selv, og det var nokså spesielt :D . Håper du får fin kontakt med svigerfamilien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 7. oktober 2002 #8 Del Skrevet 7. oktober 2002 sier som de andre her, du får ha en suuuuperduuuper tur da!! Kose deg masse! Klem x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå