Gå til innhold

Hva synes dere om Madonna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lytter du til de gamle sangene til Madonna? Lytter du til noe av det som ar blitt gitt ut de siste 10 årene?

Liker du at hun som snart 63-åring  fortsatt spiller på sex og sjokk eller blir det bare flaut og krampaktig? 

Anonymkode: 0ebd8...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært og kommer nok alltid til å være en stor Mafonna fan. De beste tidene i livet mitt har en madonna sang i seg.. Men det er noen som får en bedre stemme med årene, f.eks Leonard cohen mens andre som Madonna synes jeg med all respekt har mistet den med årene. Floppen under Melodi Grand Prix i 2019 var bare sørgelig.

Jeg følger hun ennda på instagram, men madam x er ikke min greie kontra det hun har gjort før.. Men dog, madonna forandrer seg fra tiår til tiår, skifter stiler, musikk, utrykk, osv det er det som er definisjonen av Madonna. For min del synes jeg det er hardcore å spille på sex i en alder av 63.. Det er litt av det meste, litt krampaktig, litt flaut men også en helvetes kul ting å gjøre. Og kom igjen, hvor mange menn har ikke gjort nett det samme i en alder av 80? Hvor gammel er ikke Mick Jagger og de gutta der f.eks.. 

Jeg lytter til hun ved ujevne mellomrom, men holder meg i 80-90 og 00 tallet, hun er en legende, drivende dyktig men ut ifra det jeg ser mer og mer av hun nå virker det som Hollywood har tatt hun igjen. Det skulle også bare mangle, det skal noe til for å fornye seg og være  'edgy' i den verden vi lever i nå når det meste er gjort før og i en alder av over 60.. Så jeg er kanskje ikke blod fan, men stor fan🙌

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt noen sanger her og der, og de er jo ikke så aller verst. Men har aldri helt skjønt hvorfor hun blir sett på som unik blant andre artister.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicathv skrev (3 timer siden):

Har hørt noen sanger her og der, og de er jo ikke så aller verst. Men har aldri helt skjønt hvorfor hun blir sett på som unik blant andre artister.

Hun er ‘The queen of pop’ og har vært et stort ikon, stilskaper og inspirasjonskilde for etterkommere❤️

Endret av Jullen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Madonna og mange av sangene hennes, og syns det er kult at hun forsetter i alderen hun er ❤ liker noen sanger fra Madame X, en del fra rebel heart og mange fra 2000-tallet og litt før 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sangene til Madonna men det er noen av videoene hennes jeg ikke liker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja..kan lage show men reagerer på noen sider av personlighet..

Anonymkode: 424ad...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dama er stuck i tiden og er det er krampeaktig flaut at hun spiller på sex når hun ser nærmere 100 år ut snart. Sangene hennes har vært bra, men å spille på å være rebell i alder av 60 år er litt corny må jeg si.  

Anonymkode: 70ff5...80e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari

Likte Madonna som ung og naiv. Helt til jeg innså at hun bare er en nikkedukke og produkt for å pushe hva nå enn som er "i tiden". Hun har ingen egen (musikk)stil, hvert tiår har hun plutselig ny sjanger, som tilfeldigvis er kjempemoderne akkurat da. Og så syns jeg hun alltid har sparka inn vidåpne dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Madonna er kald og kalkulerende. En businessperson mer enn en kunstner eller artist. Artig noen ganger, men uinteressant mesteparten av tida.

Anonymkode: 6d809...62a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Likte perioden da hun ga ut Ray of light og Frozen blant annet.

Men synes ellers hun er oppskrytt og at hun egentlig ikke har så veldig bra stemme.

Anonymkode: 7deff...1c4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvem er det??

Mener dere Maradona? Han var god i fotball

Anonymkode: 350b4...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker at hun fortsatt er seg selv og sexy, hvorfor er det krampaktig når hun helt tydelig fortsatt er sexy? Hadde hun blitt feit og kledd seg slik hadde det vært krampaktig, men hun trener og tar vare på seg selv og er jaggu flott. Men ble skuffet over siste liveoptreden hun hadde, hun sang så surt. Men det endrer ikke at hun kan fikse slikt i studio og fortsatt gi ut typisk madonnamusikk da. 

Anonymkode: 1dc8d...159

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Liker du at hun som snart 63-åring  fortsatt spiller på sex og sjokk eller blir det bare flaut og krampaktig? 

Anonymkode: 0ebd8...ed6

Det har alltid vært flaut og krampaktig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker at hun fortsatt er seg selv og sexy, hvorfor er det krampaktig når hun helt tydelig fortsatt er sexy? Hadde hun blitt feit og kledd seg slik hadde det vært krampaktig, men hun trener og tar vare på seg selv og er jaggu flott. Men ble skuffet over siste liveoptreden hun hadde, hun sang så surt. Men det endrer ikke at hun kan fikse slikt i studio og fortsatt gi ut typisk madonnamusikk da. 

For det første så synes jeg man kan være feit og sexy. 

Synes noe av det som gjør Madonna krampaktig er hvordan hun på scene kun skal kline med menn og kvinner som er halvparten så gamle som henne. Om 60-åringer kan være sexy, hvorfor kliner aldri Madonna med 60-åringer? 

Madonna liker også å vise frem sine nakne bryster for å få oppmerksomhet. Jeg synes ikke det er sexy eller kontroversielt, det er kun krampaktig. 

Anonymkode: f46dc...0fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For det første så synes jeg man kan være feit og sexy. 

Synes noe av det som gjør Madonna krampaktig er hvordan hun på scene kun skal kline med menn og kvinner som er halvparten så gamle som henne. Om 60-åringer kan være sexy, hvorfor kliner aldri Madonna med 60-åringer? 

Madonna liker også å vise frem sine nakne bryster for å få oppmerksomhet. Jeg synes ikke det er sexy eller kontroversielt, det er kun krampaktig. 

Anonymkode: f46dc...0fa

Men hvorfor gidder du bry deg om hva hun gjør? Hva så om hun viser frem brystene, hva så ellers hva hun gjør. Hva gjør det deg, egentlig?  Og sånn ellers, feit og sexy er en selvmotsigelse for min egen del. Det finnes nok noen med fetish, men ellers, folk liker hva de liker. Synes du feit er hot, kos deg med det. Det gjør meg ingenting. Så hvorfor nyter du ikke bare det du selv liker egentlig. Kjendiser har jo alltid ett eller annet på gang for å få publisitet uansett. Man kan ikke ta deg personlig nær av slikt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men hvorfor gidder du bry deg om hva hun gjør? Hva så om hun viser frem brystene, hva så ellers hva hun gjør. Hva gjør det deg, egentlig?  Og sånn ellers, feit og sexy er en selvmotsigelse for min egen del. Det finnes nok noen med fetish, men ellers, folk liker hva de liker. Synes du feit er hot, kos deg med det. Det gjør meg ingenting. Så hvorfor nyter du ikke bare det du selv liker egentlig. Kjendiser har jo alltid ett eller annet på gang for å få publisitet uansett. Man kan ikke ta deg personlig nær av slikt :)

Du leste overskriften på tråden ja?

Her må man vel få svare det man akkurat mener om Madonna.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du leste overskriften på tråden ja?

Her må man vel få svare det man akkurat mener om Madonna.

Leste overskriften ja. Er ikke dette et diskusjonsforum ? Kan jeg ikke spørre hvorfor hun har meningene hun har, hun spurte meg, jeg svarte henne, hun svarte meg, jeg svarte henne. Som du selv sier, alle kan si meningene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...