hecuba Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Var en stund siden jeg så reklame for en bodylotion med litt selvbruning. Syntes dette hørtes bra ut, men finner den ikke noe sted.. Noen som kan hjelpe meg litt?
Gjest Xavia Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Vet de i hvert fall har Natusan sin body lotion med litt selvbruner overalt. (Fra Kiwi til parfymerier) Tror det er noe av det samme som Nivea sin.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 (endret) Se her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...133573&hl=nivea Endret 12. september 2005 av orakel
hecuba Skrevet 12. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2005 Har faktisk aldri funnet den i daglivarehandel eller på Cubus/H&M o.l. Får ta en tur innom VITA. Var visst ei som fant det der.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #5 Skrevet 12. september 2005 De har den på min lokale REMA også - jeg var nettopp der og kjøpte en ekstra i tilfelle de slutter å ha den til vinteren
Grace Skrevet 12. september 2005 #7 Skrevet 12. september 2005 Jeg har også brukt den og den ga en pen farge, men desverre så smitter den over på klærne. Noe som i mitt tilfelle var en selskapskjole til ganske mange tusen. Vet ikke om det går bort i vask/rens men håper det:-) Var i hvertfall fin å ha i ansiktet..
Gjest Tristessa Skrevet 12. september 2005 #8 Skrevet 12. september 2005 Hvis det er den Natusan-greia vi tenker på nå, synes i alle fall jeg at den var gyselig. La seg som en hinne på huden, slik at når jeg gnidde på fex armen, så det ut som om huden min ble skrellet av. Lite lekkert, og lagde stygge flekker på klærne mine. Aldri mer!
Angelheart Skrevet 12. september 2005 #9 Skrevet 12. september 2005 Natusan sin har iallefall jeg bare positive opplevelser med. Har brukt denne i hele sommer og er veldig fornøyd. Ikke har jeg opplevd at den har smittet over på klærne heller. Men selvsagt er det like viktig ved bruk av denne, som ved bruk av all selvbruning, at du har vært flink med skrubbing og slikt. Dersom du er veldig tørr eller har mye tørr hud, så vil det nødvendigvis bli skjolder. Over til spørsmålet: De har den iallefall på Meny og Mega her hvor jeg bor.
aline Skrevet 12. september 2005 #10 Skrevet 12. september 2005 jeg har den lyse varianten til natusan og har brukt den i hele sommer. har aldri opplevd at den har smittet av på klær, den har trukket fort og greit inn i huden, som den bodylotionen den er. har ikke opplevd noe skjolder eller ujevnheter, selv om jeg ikke peeler eller smører huden først, bare dusjer, tørker meg og smører meg med den. i ansiktet har jeg vanlig ansiktskrem først, så smører jeg den oppå. men jeg smører den på rett etter dusjen, bruker litt tid til å pusse tenner, finne frem klær, fikse hår og sminke meg før jeg kler på meg, bare for sikkerhets skyld.
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #11 Skrevet 12. september 2005 Jeg har brukt den fra Natusan i perioder der jeg ikke orket klinet med St Tropez. Men på meg blir fargen litt gulaktig, og på sikt blir huden tørr. Lukta er heller ikke nydelig, men jeg overlever.
hecuba Skrevet 12. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2005 Er jo mest interessert i denne fordi jeg inbiller meg at det er lettere å få en jevnere farge dersom det går over tid.
Tusseline Skrevet 12. september 2005 #13 Skrevet 12. september 2005 Har også prøvd den fra Natusan, og synes den var grei. Fargen blir jo ikke sterk, og holdbarheten er det så som så med, men den tørker lett inn og striper ikke.
Grooo Skrevet 12. september 2005 #14 Skrevet 12. september 2005 Prøvde den lyse til Natusan og så ut som et skjoldete fargekart.. Mulig det var jeg som gjore dårlig "grunnarbeid", men jeg har i alle fall vært mere fornøyd med andre selvbrunere tidligere
Gjest Freak Skrevet 12. september 2005 #15 Skrevet 12. september 2005 Har faktisk aldri funnet den i daglivarehandel eller på Cubus/H&M o.l. Får ta en tur innom VITA. Var visst ei som fant det der. ← På Rimi på Bislett om du bor i Oslo...
hecuba Skrevet 12. september 2005 Forfatter #16 Skrevet 12. september 2005 På Rimi på Bislett om du bor i Oslo... ← Gjør nok ikke det, dessverre.. Hehe.. Og tror ikke jeg gidder dra helt til oslo for å plukke den opp.. Men takk for tipset.
lillesky Skrevet 12. september 2005 #17 Skrevet 12. september 2005 Har faktisk aldri funnet den i daglivarehandel eller på Cubus/H&M o.l. Får ta en tur innom VITA. Var visst ei som fant det der. ← Vita har den. H&M har ikke hatt den. Jeg har også brukt den og den ga en pen farge, men desverre så smitter den over på klærne. Noe som i mitt tilfelle var en selskapskjole til ganske mange tusen. Vet ikke om det går bort i vask/rens men håper det:-) ← Jeg hadde på meg hvit bomullsbukse i sommer, og kremen farget av. Men det gikk bort i vask! Så jeg har stor tro på at kjolen din blir pen igjen. Er jo mest interessert i denne fordi jeg inbiller meg at det er lettere å få en jevnere farge dersom det går over tid. ← Ja, jeg fikk jevn farge. Men glemte å vaske hendene, så de ble litt rare, men det var det bare jeg som så. Prøvde den lyse til Natusan og så ut som et skjoldete fargekart.. Mulig det var jeg som gjore dårlig "grunnarbeid", men jeg har i alle fall vært mere fornøyd med andre selvbrunere tidligere ← Hva slags selvbrunere har du brukt og vært fornøyd med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå