Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skremmende lesning. Flesteparten på KG hadde egnet seg som Gestapo soldater under andre verdenskrig. Sjekk mobilen, ring nummeret, hør med kompiser av han - hva blir det neste, installer kamera hos han, spor mobilen og bilen, lei inn en detektiv. 

Og du TS, hvis du er så jævla usikker på gubben, og ikke stoler på det han sier, så gjør det slutt. Du opptrer som ei usikker dame som ikke har et eget liv å leve. 

Anonymkode: 50f11...d9d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2021 den 23.48):

Ts her.

Snakket med han i formiddag på telefon. Alt virket normalt.

Snappet litt utover dagen. Han sendte snap i kveld at han var på tur til en kompis på kaffe. Etter noen timer spurte jeg bare om det var hyggelig der. Han åpnet snappen en stund etterpå men fikk ikke noe svar. 😐

Anonymkode: a13d2...7e8

Dette høres bare slitsomt ut - for begge parter. 

Anonymkode: d5484...68c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal nok være ærlig og si at jeg hadde sjekket telefonen for spor, men jeg hadde letet i telefonlogg, på vippschatten og sjekket nylig slettede bilder. De er det ofte lettere å glemme dersom man er utro... 

Anonymkode: 53532...178

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 18.38):

Ts her. 

Fikk en snap fra han i ettermiddag av bare noe random. Så har nå endelig hørt livstegn fra han siden igår ettermiddag (vi bruker snakkes daglig og ofte om kveldene før vi legger oss). Men han har ikke ringt opp igjen, det bruker vi alltid om man ikke kan ta telefonen der og da. Tror kanskje han unngår meg eller er i dårlig humør etter jeg spurte om meldingen han hadde fått. 

Synd vi ikke sees før om 14 dager. Vanskelig når det blir sånn her. Vi har snkaket om å flytte sammen på sikt og at avstanden er midlertidig men vet ikke hvor lenge til enda, pga studier og jobb i hver sin by. 

Ser noen anbefaler å bare gjøre det slutt siden det er dårlig tillitt. Men det har ikke vært sånn som dette før (vært sammen snart 2 år) og dumt å gjøre det slutt hvis det hele bare er overtenking fra min side.

Føler jeg bør spørre han om det går bra mellom oss. Eller blir det bare verre da. Best å gi han litt tid og heller bare trekke seg litt tilbake?

Anonymkode: a13d2...7e8

Jeg ville holdt lav profil frem til neste treff. Da får du se hvor mye kontakt han tar på eget initiativ sammenlignet med tidligere og du får vurdert hvordan han er under neste treff. Fortsetter han slik som nå fremover, utro eller ei, så bør du vurdere om dette er en fremtid du ønsker😊

Anonymkode: 29ce4...1d2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...