AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #21 Skrevet 27. juni 2021 PM75 skrev (1 time siden): Pleier du å overvåke meldinger og spørre hvem han prater med? Jeg hadde blitt ko-ko av slikt, hvis jeg var han! Sjekket mobilen hans en gang. Og har tidligere spurt om en dame som han var bestevenn med på snap. Thats it. Anonymkode: a13d2...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #22 Skrevet 27. juni 2021 Prøvde å ringe på facetime idag bare for å få hjelp til noe med vannlåsen på vasken, vet han bruker være tidlig oppe. Men får ikke noe svar, men ser han blir online på Facebook når jeg ringer. Men ikke noe svar å få. Og han går heller ikke inn på meldingen. Muffens.. bare late som ingenting inntil videre? Frister å spøre kompisen hans om han enda er der borte siden jeg ikke har hørt noe fra han igårkveld eller idag. Men blir kanskje bare drama. og det kan jo være en natuelir forklaring.. Ts Anonymkode: a13d2...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #23 Skrevet 27. juni 2021 «Glad du kom innom i går» og meldinger som er veldig generelle av typen «kan jeg ringe deg» hadde jeg antatt var utroskap. Planlagt, og at det er bevisst at de ikke sier noe mer enn «ingenting» i meldingene. Særlig når han svarer «vet ikke hvem det er». Hallo. En person er glad for å treffe deg hjemme, vil snakke på telefon fremfor skriftlig - du har vedkommende på FB, lagrer ikke nummeret, svarer «hei og hå opptatt snakkes senere» fremfor «tror du har fått feil nummer, er du mor til Fred i klassen? Ja, jeg tar med pynt til sommerfesten på skolen» = selvsagt utro. Anonymkode: 3eeae...7c3 6
Oppgitt78 Skrevet 27. juni 2021 #24 Skrevet 27. juni 2021 Bare ring til både kompiser og ev damer du måtte mistenke! Ingen grunn til å holde igjen.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #25 Skrevet 27. juni 2021 Oppgitt78 skrev (Akkurat nå): Bare ring til både kompiser og ev damer du måtte mistenke! Ingen grunn til å holde igjen.. Bør jeg kontakte han som kjæresten min sier at han var hos igår f.eks.? Jeg kjenner ikke denne kompisen fra før. Bare spøre om han er der enda f.eks siden keg ikke får tak i han? Anonymkode: a13d2...7e8 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #26 Skrevet 27. juni 2021 Han høres ikke utro ut. Hun sender meldinger og han svarer lite. Begynner han å endre seg og vokter mobilen som pengene i Norges bank, er det grunn til bekymring. Man må ta et valg om å stole på, ellers sliter man seg helt ut. Anonymkode: 77ce7...278
Oppgitt78 Skrevet 27. juni 2021 #27 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bør jeg kontakte han som kjæresten min sier at han var hos igår f.eks.? Jeg kjenner ikke denne kompisen fra før. Bare spøre om han er der enda f.eks siden keg ikke får tak i han? Anonymkode: a13d2...7e8 Ja, det er nok det lureste. Mye bedre at alle parter kan få klare svar på hva slags personer de må forholde seg til.. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #28 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 26.6.2021 den 0.37): Selvfølgelig vet han hvem han har fått meldinger av! Sjekk telefonen neste gang du har mulighet. Dette hadde ikke jeg slått meg til ro med. Anonymkode: 3b405...fba Det er jo ikke sikkert! Jeg har plenty som har sendt meg meldinger uten lagret kontakt og som jeg må bruke tid på å finne ut av. Naboer, ungene mine som har gått tom for strøm og låner, folk i klassen til unger, folk i tilknytning til jobb, reparasjoner osv osv. Anonymkode: a57cc...192 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #29 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bør jeg kontakte han som kjæresten min sier at han var hos igår f.eks.? Jeg kjenner ikke denne kompisen fra før. Bare spøre om han er der enda f.eks siden keg ikke får tak i han? Anonymkode: a13d2...7e8 Om du stoler så lite på han, hvorfor gidder du å være i forhold da? Om du reagerer på en sms, som kan eller kan ikke være uskyldig, en dame som er bestevenn på snap, hva blir da det neste? Dere har ett avstandsforhold, da må man stole på hverandre, ellers er det ikke liv laga. Kanskje det beste er om du heller finner deg en du kan ha ett forhold til som ikke er avstandsforhold? Og du, vet at på facebook så kan man stå som aktiv selv om man ikke er det, man kan være pålogget pc hjemme og ikke logget av, eller man blir aktiv når man får meldinger av noen.. Just saying. Anonymkode: 590e3...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #30 Skrevet 27. juni 2021 Oppgitt78 skrev (1 minutt siden): Ja, det er nok det lureste. Mye bedre at alle parter kan få klare svar på hva slags personer de må forholde seg til.. Jeg må sende melding på messenger evt. Finner ikke nr til vedkommende. Godt mulig han kontakter kjæresten min først da og at de sammen finner ut en unnskyldning da.? Anonymkode: a13d2...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #31 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bør jeg kontakte han som kjæresten min sier at han var hos igår f.eks.? Jeg kjenner ikke denne kompisen fra før. Bare spøre om han er der enda f.eks siden keg ikke får tak i han? Anonymkode: a13d2...7e8 Nei. en kompis vil ALDRI angi sin kompis til en kjæreste. Herregud. Du fremstår helt koko om du gjør det. Anonymkode: a57cc...192 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #32 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du stoler så lite på han, hvorfor gidder du å være i forhold da? Om du reagerer på en sms, som kan eller kan ikke være uskyldig, en dame som er bestevenn på snap, hva blir da det neste? Dere har ett avstandsforhold, da må man stole på hverandre, ellers er det ikke liv laga. Kanskje det beste er om du heller finner deg en du kan ha ett forhold til som ikke er avstandsforhold? Og du, vet at på facebook så kan man stå som aktiv selv om man ikke er det, man kan være pålogget pc hjemme og ikke logget av, eller man blir aktiv når man får meldinger av noen.. Just saying. Anonymkode: 590e3...3b3 Blir man automatisk aktiv om man får en melding altså? Var ikke klar over det. Han bruker aldri face på pc. Vi stolte på hverandre inntil nylig. Anonymkode: a13d2...7e8
Snabeltann Skrevet 27. juni 2021 #33 Skrevet 27. juni 2021 Synes mld var veldig uskyldig. Typ jobbrelatert eller tjeneste for mannen hennes. Kanskje han har hjulpet de med noe? Vannlås f.eks? 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #34 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts her. Snakket med han i formiddag på telefon. Alt virket normalt. Snappet litt utover dagen. Han sendte snap i kveld at han var på tur til en kompis på kaffe. Etter noen timer spurte jeg bare om det var hyggelig der. Han åpnet snappen en stund etterpå men fikk ikke noe svar. 😐 Anonymkode: a13d2...7e8 Hadde jeg heller ikke svart på. Hadde blitt irritert. Det er jo tydelig at du forsøker å kontrollere han. Hvorfor ville man gi en vurderer av et besøk mens man er i besøket, når man skal snakkes senere… Anonymkode: a57cc...192
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #35 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg heller ikke svart på. Hadde blitt irritert. Det er jo tydelig at du forsøker å kontrollere han. Hvorfor ville man gi en vurderer av et besøk mens man er i besøket, når man skal snakkes senere… Anonymkode: a57cc...192 Regnet med han var kommet hjem sent på kvelden og ville bare høre om det var hyggelig der. Han spurte meg om akkurat det samme tidligere på dagen da jeg var på besøk hos noen andre. Ikke hadde vi avtalt å snakkes noe mer senere. Og fortsatt ikke hørt fra han så han er sikkert travel med noe. Anonymkode: a13d2...7e8
Prøver18 Skrevet 27. juni 2021 #36 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 23.33): Kjæresten skulle vise meg noe på hans mobil, da så jeg tilfeldigvis en sms fra et nummer som ikke var lagret. Det sto et spørsmål der personem lurte på om han hadde lagt seg eller om personen kunne ringe han. Denne sms hadde han ikke besvart, mottok den for 3 dager siden så jeg. Dagen etter begynte jeg å spekulere mer og mer på meldingen og har i et dårlig øyeblikk sjekket hans mobil. Ser det er kanskje 7 meldinger frem og tilbake mellom dem. Bl.a. spør hun om å ringes og han sier det har vært travelt og virker som han har vært opptatt og hun har prøvd å få tak i han. Ene medlingen sier hun at hun var glad hun dro innom til han dagen før. Men står ikke noe mer om hvorfor hun dro innom. Ser også at hun nevner noe med ene barnet sitt. Samme kveld spurte jeg kjæresten min rett ut om han har funnet noen andre men han lover det er bare meg. Sa at jeg tilfeldigvis så meldingen på mobilen den dagen han skulle vise meg noe men han sier han kom ikke helt på hvem det kunne være, kanskje moren til nabobarna. Men jeg sa at da hadde han vel lagret nr hennes fra før. Han gjentar at han ikke har møtt noen andre osv. Og at jeg kan kameraovervåke huset hans om jeg vil eller spørre vennene hans om jeg er i tvil. Jeg klarer ikke helt å stole 100 prosent på det. Googlet nr og ser at det er ei dame i samme bydel (ikke moren til naboungene som han nevnte først at det kunne være). Ser hun også har barn. Men klarer ikke finne ut annet enn at hun deler hus med en mann på samme alder som seg og de har samme etternavn. Antagelig gift. Denne mannen er venn med kjæresten min på Facebook. Jeg prøver å stole på kjæresten min, men vi er i et avstandforhold så kan ikke vite hva han gjør daglig. Dette er en helt ny situasjon for meg. Hvordan kan jeg slå meg til ro med hans forklaring eller finne ut om de har noe på gang? Har ikke sagt at jeg snoket på telefonen hans. Vi møtes ikke igjen før om 2 uker så kan jo ikke følge så mye med han. Føler meg som den verste stalkeren, men akkurat nå klarer jeg ikke slå meg til ro. Tidligere hvis jeg har lurt på noe, så har det vært en naturlig forklaring med at det er mødre til nabobarna eller lignende og han har vist meg på telefonen at det ikke er noe å bekymre seg for. Hva gjør jeg nå egentlig? Best å late som ingenting? Spørre en gang til? Anonymkode: a13d2...7e8 Nå har jo DU brutt alt av tillit. Hadde samboeren min gjort noe sånt hadde jeg mest sannsynlig sagt at jeg ikke orker mer, eller bedt han noe alvorlig gå inn i seg selv og oppsøke psykolog.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #37 Skrevet 27. juni 2021 Snabeltann skrev (3 minutter siden): Synes mld var veldig uskyldig. Typ jobbrelatert eller tjeneste for mannen hennes. Kanskje han har hjulpet de med noe? Vannlås f.eks? Ja, håper også det. Men så var de de andre meldingene fra henne om at hun var glad hun hadde dratt innom dagen før bl.a. Og om de kunne ringes de andre dagene også. Kan jo være dette nr er registrert på en dame men så er det mannen hennes som bruker det. Og ser mannen er venn med kjæresten min på fb. I beste fall er det helt uskyldig. Anonymkode: a13d2...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #38 Skrevet 27. juni 2021 Prøver18 skrev (1 minutt siden): Nå har jo DU brutt alt av tillit. Hadde samboeren min gjort noe sånt hadde jeg mest sannsynlig sagt at jeg ikke orker mer, eller bedt han noe alvorlig gå inn i seg selv og oppsøke psykolog. Du ville kastet ut din samboer om han så på telefonen din?? 😂 Han var mye verdt! Anonymkode: 634db...6fd 7
Prøver18 Skrevet 27. juni 2021 #39 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ville kastet ut din samboer om han så på telefonen din?? 😂 Han var mye verdt! Anonymkode: 634db...6fd Det handler om at om han har behovfor å kontrollere meg og stoler såpass lite på meg, og det jeg svarer når han spør, så er det ikke håp.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #40 Skrevet 27. juni 2021 Prøver18 skrev (Akkurat nå): Det handler om at om han har behovfor å kontrollere meg og stoler såpass lite på meg, og det jeg svarer når han spør, så er det ikke håp. Hun så meldingen mens han VISTE henne noe... Hun spør og han vet ikke hvem det er... Han sjekker ikke engang... Såklart det ikke er noe å stole på!? Anonymkode: 634db...6fd 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå