Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utbrent etter en stressende periode med en krevende jobb og små barn som ikke har sovet på natt. Har lavt energinivå, er mye kvalm med vondt i magen. Vondt i korsrygg, stadig hodepine. Har vært forkjølet sikkert ti ganger det siste året. På toppen av det hele har jeg fått ei verketann. (Skal til tannlegen så snart jeg er frisk fra denne forkjølelsen.)
Man prøver å fungere for ungene, ordne middag, klesvask, leke nede på gulvet og få de i seng. Utover det trenger jeg mye hvile. Mannen er grei og leverer i bhg når han har mulighet til det, og tar noe av husarbeidet. Han er ellers arbeidsnarkoman og rastløs hvis det ikke skjer noe. Må prate hele tiden, det er slitsomt å høre på men han blir såret hvis jeg sier det direkte til han. 

Mannen har alltid hatt et høyt sexbehov, noe jeg fint håndterte før. Vi hadde et bra sexliv. Nå vrenger det seg i meg når han prøver å kysse meg, stikke tunga inn i munnen min. 
Han kan spørre hvordan jeg har det i det ene øyeblikket (hodepine, vondt i magen) se medfølende ut i to sekunder, før han begynner å tørrjokke mot meg der jeg står ved kjøkkenbenken. 
Nå i kveld spøkte han med at andre damer ville ønske å «hoppe på han» om han ikke tok på seg en bokser før han gikk ut på butikken for å kjøpe melk. (Han gikk i ei joggebukse uten undertøy under) så gned han seg kraftig på penisen utenpå buksa før han lo. 
Tidligere i dag dro han ned buksa, stod i bare bokseren og jokket litt med terrassedøren åpen, og lot som om han snakket med naboen. (Bare tull selvsagt, men er det egentlig morsomt..?)
Vi har sex flere ganger i uka, bare så det er sagt. Som regel er det påtvunget fra min side, jeg har lav sexlyst grunnet at jeg kjenner meg så sliten. Skjønner at det ikke er noe særlig med ei sliten dame, men det varer ikke evig, jeg må bare komme meg ovenpå igjen. (Er sykemeldt nå, kan hvile noen timer på dagen.)

Men hva gjør jeg med han? Han blir så fort såret om jeg kritiserer…

Anonymkode: b66c6...a07

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du bør sykemelde deg. Du går på stumpene. Helt uavhengig av sexlivet deres...

Anonymkode: 37790...83b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som du bør sykemelde deg. Du går på stumpene. Helt uavhengig av sexlivet deres...

Hun ER sykemeldt. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har du forklart han dette? At du er sliten og mangler sexlyst? At du mister mer og mer lysten når han er så på deg? Og har du fortalt at du ønsker en  pause mens du kommer deg ovenpå? 

Anonymkode: 213c3...bfb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du forklart han dette? At du er sliten og mangler sexlyst? At du mister mer og mer lysten når han er så på deg? Og har du fortalt at du ønsker en  pause mens du kommer deg ovenpå? 

Ja og nei…det blir så fort laber stemning og sur mann om jeg skal forlange sex pause. Han begynte å mase fem dager etter siste fødsel, så for han er sex utrolig viktig. Ønsker ikke at han skal være utro. TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men hva gjør jeg med han?

Lar han gjøre alt det du gjør;

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Man prøver å fungere for ungene, ordne middag, klesvask, leke nede på gulvet og få de i seng.

Så kan dere ha sex når han er ferdig med alt sammen? 

Anonymkode: 21947...259

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Ugh minner meg om eksen min.... jeg hadde nettopp hatt en konisering og fikk beskjed av kirurgen at jeg ikke kunne ha sex på 2 uker. DET tok eksen min dårlig. Det var jokking over alt, holdt meg fast og jokket hardt lenge mens jeg ropte nei. Det toppet seg på dag nr 4 han satt å grein og sa «alle i forhold fortjener jo sex?😭». Prøvet ta det opp i ettertid, men han later da som det aldri skjedde, bytter samtale emne. Tok meg alt for lang tid å dumpe han, men jeg har lært at med en gang en fyr krysser den seksuelle grensen med sex press så får han ytterdøren i tryne. HARDT. 

Anonymkode: 6a67e...11e

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja og nei…det blir så fort laber stemning og sur mann om jeg skal forlange sex pause. Han begynte å mase fem dager etter siste fødsel, så for han er sex utrolig viktig. Ønsker ikke at han skal være utro. TS

Oi wow. 5 dager... det sier alt. Han driter jo i deg og dine behov. Synes flere ganger i uka når du er helt på helgen helsemessig er mer enn han fortjener. Fatter ikke hvordan sånne mannfolk kan være så tette i pappen, skjønner de ikke at de aktivt ødelegger for seg selv når de maser sånn?

Anonymkode: b202c...849

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, da tenker jeg at du enten må gå på akkord med deg selv og ha sex uten å ønske det og fortsette å irritere deg over han, eller så må du forklare det for han og stå i det med hans surmuling. Jeg forstår at det føles lettere å ikke si noe, det er jo ikke noe kjekt med den dårlige stemningen, men det er jo heller ikke så kjekt for deg å ha det slik du har det. Det er neppe fruktbart for forholdet å overse slike følelser som du har, mens han er "uviten" om alvoret i det. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dumpet en sånn drittsekk og har aldri angret, det er noe respektløst over måten de tror de eier kroppen vår på. At det er mer synd på de å gå uten sex hele 3 dager eller noe, en det er på oss å bo sammen med en idiot som gjør sat man gruer seg mer og mer til maset som venter når man kommer inn døren. 

Og så lurer de på hvorfor kvinnen de er sammen med, mister sex lysten mer og mer. 

Anonymkode: 48d37...f3d

• Liker 22
Skrevet

Fy faen for en idiot av en drittsekk. Han bryr seg jo ikke noe om det i det hele tatt. Kun seg og sine egne egoistiske behov. Og menn lurer på hvorfor vi ikke vil ha sex med dem. Det kan de takke seg selv for. Men det har de dessverre ikke selvinnsikt til å skjønne.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kan han ikke ta seg en runk? 

Han eier ikke deg eller kroppen din. 

Anonymkode: 925d9...063

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ugh minner meg om eksen min.... jeg hadde nettopp hatt en konisering og fikk beskjed av kirurgen at jeg ikke kunne ha sex på 2 uker. DET tok eksen min dårlig. Det var jokking over alt, holdt meg fast og jokket hardt lenge mens jeg ropte nei. Det toppet seg på dag nr 4 han satt å grein og sa «alle i forhold fortjener jo sex?😭». Prøvet ta det opp i ettertid, men han later da som det aldri skjedde, bytter samtale emne. Tok meg alt for lang tid å dumpe han, men jeg har lært at med en gang en fyr krysser den seksuelle grensen med sex press så får han ytterdøren i tryne. HARDT. 

Helt enig. Jeg er også skilt pga et sykt sexpress fra exmannen, til slutt var han utro og ville skilles. Det tok meg 3 år å innse at det han gjorde mot meg ikke er normalt. I dag lever jeg helt greit alene med delt samvær med barna. 

Anonymkode: 03216...914

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Såå han driter i følelsene dine og helsen din fordi HAN skal ha sex? Og du klarer ikke å si fra til ham fordi HAN da blir lei seg? For en egoistisk drittsekk. 

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var jokking over alt, holdt meg fast og jokket hardt lenge mens jeg ropte nei. Det toppet seg på dag nr 4 han satt å grein og sa «alle i forhold fortjener jo sex?😭».

Null respekt for deg altså. «Fortjener»? Han fortjente jo ingenting. Det var jo (nesten) voldtekt. 

Anonymkode: 25581...40b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Helt enig. Jeg er også skilt pga et sykt sexpress fra exmannen, til slutt var han utro og ville skilles. Det tok meg 3 år å innse at det han gjorde mot meg ikke er normalt. I dag lever jeg helt greit alene med delt samvær med barna. 

Anonymkode: 03216...914

Bra vi kom oss unna ❤️

Og til ts, han kommer nok aldri til å endre seg.... orker du leve med dette her resten av livet? 😕 enten må du tøye dine grenser når det kommer til din egen kropp, eller være redd for at han kommer til å være utro... det er ikke greit. Psykisk terror, spør du meg.... Nå vet ikke jeg alt om deres forhold, men jeg stemmer for at du enten går ifra han, eller sier bestemt til han at om dere fortsatt skal være sammen, så må dere dra til par terapeut. Vet mange blir provosert her inne når man drar paykolog kortet, men det kan hende ved at noen utenfor faktisk vet om hvordan han oppfører seg, at han kan skjerpe seg noe på fremgangsmåten sin

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Såå han driter i følelsene dine og helsen din fordi HAN skal ha sex? Og du klarer ikke å si fra til ham fordi HAN da blir lei seg? For en egoistisk drittsekk. 

Null respekt for deg altså. «Fortjener»? Han fortjente jo ingenting. Det var jo (nesten) voldtekt. 

Anonymkode: 25581...40b

Jepp 🙄 da jeg senere tok det opp med han, så bare lo han det bort, og sa «men jeg er jo bare snill gutt». I hans hode, siden han fortalte seg selv hvor snill gutt han var, så ble han det i sin verden, eller sin egen oppfattelse av seg selv

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (57 minutter siden):

Hun ER sykemeldt. 

Ok, ser det står helt nederst. 

Nei altså, mannen må rett og slett ta omsorgsperm og ta hovedansvar for ungene. Ellers blir hun ikke frisk igjen. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvis han er utro så er ikke det din skyld. Du skal kunne sette grenser for deg selv uten at han har rett til å manipulere deg eller gå bak ryggen din. Dine grenser er viktige, og du skal for all del ikke ha pliktsex. Han har ingen rett til å bli sur. Det er din kropp, ditt valg, og det må han nesten bare respektere. 

• Liker 12
Skrevet

Min eks fikk meg til å ha sex, da jeg lå meg 39.5 i feber og kraftig halsbetennelser. Så dårlige at jeg måtte på legevakt. 

Videre, jeg ble utbrent med psykose i 2017, å selvom jeg omtrentlig ikke sov eller spiste, men så lang vei at jeg ikke hadde det bra, så ble det mas om sex og blowjob.. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Sex er viktig for de fleste, men de fleste skjønner jo også at de iblant må tre til side. At noe er viktigere enn deres behov, feks en unge eller ei kone som er svak/syk.

Synes det er urovekkende at du tenker at du skal hindre ham i å være utro. Det er ikke sånn det skal være i et forhold. Jeg savner feks kjæresten fordi han jobber litt mye nå, men jeg går jo ikke rundt og vurderer å være utro pga det er 5 dager sia sex.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...