CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 kan personen allikevel svare via anonymbruker? Eller vil sitatet være skjult? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 CorvusCorax skrev (14 minutter siden): kan personen allikevel svare via anonymbruker? Eller vil sitatet være skjult? Vi kan teste, hvis du blokkerer meg så kan jeg svare deg som anonym, og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Frida skrev (1 minutt siden): Vi kan teste, hvis du blokkerer meg så kan jeg svare deg som anonym, og se hva som skjer. Tusen takk, da prøver vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2021 #4 Del Skrevet 25. juni 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Tusen takk, da prøver vi. Men det kommer ikke opp noe alternativ for anonym bruker her 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2021 #5 Del Skrevet 25. juni 2021 Tror du må skrive noe i øvelsesrommet! Der kan man være anonym bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juni 2021 Frida skrev (Akkurat nå): Tror du må skrive noe i øvelsesrommet! Der kan man være anonym bruker Jeg opphevet igjen for å sjekke hva du skrev. Hm. Sant. Det går nok ikke her inne på ris og ros. Da prøver jeg meg på øvelsesrommet, om jeg ikke får svar av en moderator. Men takk for at du prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2021 #7 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg kan prøve å svare deg der, der får man bruke anonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 25. juni 2021 Frida skrev (1 minutt siden): Jeg kan prøve å svare deg der, der får man bruke anonymbruker Jeg kan prøve å svare på noe i øvelserommet uten å lage ny tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2021 #9 Del Skrevet 25. juni 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Jeg kan prøve å svare på noe i øvelserommet uten å lage ny tråd. ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. juni 2021 #10 Del Skrevet 25. juni 2021 Du blokkerer kun selve brukeren når vedkommende skriver med brukernavn, ikke om vedkommende skriver som anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 25. juni 2021 #11 Del Skrevet 25. juni 2021 Man blokkerer brukere, så om du blokkerer bruker X, så vil ikke det påvirke AnonymBruker, som har en egen bruker-ID. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 25. juni 2021 Takk for svar. Fikk testet det ut. Det er jo synd ikke brukeren blir blokkert 100%, for da er det jo bare for vedkommende å fortsette, men under AB. Ja ja. Ønsker meg en endring i det. 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 26. juni 2021 #13 Del Skrevet 26. juni 2021 Hei, Så flott at dere fikk testet det, takk til dere som stilte opp som prøvekaniner Grunnen til at man likevel ser brukerens innlegg som skrives som AnonymBruker selv om man har blokkert en bruker er delvis på grunn av måten AB fungerer (at AB teknisk sett er en egen felles bruker), men også hovedsakelig fordi hvis dette ble endret ville man kunne bruke blokkeringsfunksjonen til å avdekke hvilken bruker som står bak innlegg skrevet som AB. At AB er en trygg funksjon for våre brukere er helt essensielt for oss, så dette vil nok ikke bli endret med det første. Kragebein, adm 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå