Gjest 1111 Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Argh, må bare blåse litt ut om H&M nå.. De har fått inn noen kjempefine korsetter i sort og gammelrosa. Ville egentlig ha det sorte og spurte de som jobbet der, og de sa at de ikke hadde flere igjen, men at jeg kunne komme tilbake på mandag for da kom det inn nye varer. La samtidig igjen det gammelrosa korsettet.. men det kunne jeg ikke legge igjen mer enn en dag, ikke lenger enn til mandag, sa de. Hvilke butikker er det som ikke legger igjen varer lenger enn 24 timer? Jeg har i alle fall aldri opplevd det.. Jaja, så tok jeg nå turen ned dit i dag og skulle kjøpe det korsettet jeg hadde lagt av og se om de hadde fått inn det andre. Men nei, hun kunne ikke finne korsettet som jeg hadde lagt av, det var borte Heldigvis fant jeg samme korsettet i samme størrelse hengende der, men hadde vært veldig kjipt om det ikke hadde vært noen i min størrelse igjen. Så spør jeg henne om de har fått inn de sorte korsettene, og neeeei, det hadde de ikke, for dagen de fikk varer på var jo på torsdag! Argh, blir så irritert på teite H&M
Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 (endret) har du sett på www.hm.com? de har det meste du finner i butikken der edit: ops, du har allerede kjøpt Endret 12. september 2005 av Gitte
lillesky Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Hihi, som en av H&Ms representanter på KG får jeg ta H&M i forsvar. Vi har som regel at vi ikke henger av lenger enn en dag, fordi det er mange som henger av klær og aldri kjøper det. Og vi har ikke lager. Kjøper du en sort topp i str 36 kommer den inn igjen fordi du har kjøpt den. Men henger den bare i skapet, er det ingen som får kjøpt den. Det du skulle ha gjort, var og heller kjøpe den rosa, ta vare på kvitteringa, og bytte den inn i den svarte når den kommer. Du har jo 30 dagers åpent kjøp. At avhengte varer blir hengt ut kan skje. Vi er jo bare mennesker, så feil kan skje. Noen butikker får varer hver dag, noen annenhver dag og noen en dag i uka. Men om akkurat DEN vare kommer inn kan vi aldri garantere. Forøvrig så er ikke alt i butikk og på postordre likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå