Gå til innhold

Mye eldre elsker

Gjest paff ung jente

Fremhevede innlegg

Gjest paff ung jente
Skrevet

For noen dager siden så traff jeg en som jeg har pleid å ha sex med. Jeg er 23, og han er 49. Noen ganger har vi hatt bra sex. Men ikke forrige gang. Vi møttes og dreiv å rotet. Jeg ronket han og han fingret meg. Så fingret jeg selv om han ronket. Så sa han at han kom snart. Men jeg bad han "vente litt til før han kom". Men neida, det gjorde han ikke og bare sprutet. Jeg fortsatte å fingre meg selv for da var jeg ganske opphisset. Men så bare tar han på seg boksen og det virker ut som han liksom er " ferdig" og ønsker å gå. Enda jeg satt der med buksa på knærne og fingret. Følte meg med ett skikkelig teit og drog på meg buksa og jeg bare gikk.

Ikke det at det er så veldig viktig å få orgasme, men jeg følte meg skikkelig underlegen, ble helt paff. Der har han drevet å hisset meg opp, og jeg var blitt skikkelig varm, og så bare kommer han og bare skal gå liksom.

Jeg er ganske sur. For det er jo ikke slik det skal være. Jeg synest det var skikkelig frekt og stygt gjort å hisse meg opp, og så bare dra på seg boksen rett etterpå, mens jeg fortsatt ikke hadde kommet. Det er jo nesten akkurat slik en horekunde hadde gjort det.

Jeg ble ganske paff og satt ut. Og føler litt ergelighet. Må bare få tømt mine tanker... Akkurat nå føles det som om han bare møtte meg for å få tømt seg selv, og at min nytelse og orgasme ikke var så viktig. Ikke blir det noe bedre når han er så mye eldre heller.

Hva tenker andre menn om denne fyren her?

Jeg ble nesten fornærmet over å først bli hisset opp og så bare stikker han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også blitt skikkelig paff. Ikke ha sex med en sånn ego igjen. Hvis du kjenner ham, så kan du jo spørre hvorfor han gjorde det slik?

Skrevet

Sånne menn er noen forbanna idioter.Håper ikke du gidd å ha sex med han igjen.

Egoistisk som faen.

Gjest Mannegutten
Skrevet

Må unnskylde han bitte litt. Det er ikke enkelt for en mann å "stoppe" en orgasme når man har "passert" et visst punkt. Spesielt kan det "ta av" litt når man ser ei kåt jente fingrer seg samtidig som man runker.

Mannen vil jo aller helst knulle og komme inni henne i stedet for å runke.

Men å dra på seg buksa rett etterpå, og ikke vente til det hadde gått for deg, f eks kjæle litt med puppene dine mens du fingret, var ganske egoistisk.

Men hvis du har hatt mye deilig sex med han tidligere, så får du betrakte det som et engangstilfelle.

Gjest sexysadie
Skrevet

Nå er ikke "modne menn" nødvendigvis heftige mellom sengeklærne.

Skrevet

jepp ikke alltid modne menn som er best..

prøv med en på din egen alder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...