Gå til innhold

Jeg sletta han og forsvant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg er virkelig ikke stolt over meg selv men ja. Feigt!

Min profil har jeg hatt på tinder en stund, og nevnte så smått i profilen at jeg var glad i å være i aktivitet, men var nok litt godt i hold. Sannheten er at bildene jeg har valgt var jo de fineste, og nå vet jeg ikke om jeg kan leve opp til det. Jeg var allerede på pluss siden når profilen ble laga, men i disse hjemmekontor tidene har jeg lagt på meg enda mer. Selvfølelsen er ganske lav på det området nå.. Jeg bærer kiloene ganske ok, så ingen ville gjette på at jeg veier faktisk 100 kilo. Men alle ser at jeg ikke veier 70kg, så jeg er jo stor.

Pratet med denne skikkelig ålreite karen ei virkelig god stund og alt er veldig koselig. Men han er opptatt av trening og aktivitet. Det vet jeg. Så når dagen endelig kom for vår date, så sletta jeg han og poff. Jeg klarte det bare ikke. Han har funnet meg på annet sted og skrevet til meg, men jeg har ikke helt turt å hverken lese eller ta kontakt igjen. Kommer heller ikke til å gjøre det. 

Jeg skjønner at det er skikkelig vondt å bli ghosta eller droppa. Og det er skikkelig ræva gjort, det vet jeg. Men vil bare nevne at alle som gjør det ikke gjør det i en vond hensikt..Jeg er bare skikkelig feig og synes det hele ble for skummelt.

Anonymkode: 92738...f59

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Er det ikke bare å si dette til han da, akuratt hva du sier her? Kan hende at han ikke bryr seg om hva badevekta sier? Uansett setter han nok pris på å få vite grunnen. 

AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde det du trodde var det beste akkurat i det øyeblikket og ville ikke ha unnskyldt for mye hvis du tar opp igjen kontakten,

Anonymkode: fa635...a37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Æsj, jeg er virkelig ikke stolt over meg selv men ja. Feigt!

Min profil har jeg hatt på tinder en stund, og nevnte så smått i profilen at jeg var glad i å være i aktivitet, men var nok litt godt i hold. Sannheten er at bildene jeg har valgt var jo de fineste, og nå vet jeg ikke om jeg kan leve opp til det. Jeg var allerede på pluss siden når profilen ble laga, men i disse hjemmekontor tidene har jeg lagt på meg enda mer. Selvfølelsen er ganske lav på det området nå.. Jeg bærer kiloene ganske ok, så ingen ville gjette på at jeg veier faktisk 100 kilo. Men alle ser at jeg ikke veier 70kg, så jeg er jo stor.

Pratet med denne skikkelig ålreite karen ei virkelig god stund og alt er veldig koselig. Men han er opptatt av trening og aktivitet. Det vet jeg. Så når dagen endelig kom for vår date, så sletta jeg han og poff. Jeg klarte det bare ikke. Han har funnet meg på annet sted og skrevet til meg, men jeg har ikke helt turt å hverken lese eller ta kontakt igjen. Kommer heller ikke til å gjøre det. 

Jeg skjønner at det er skikkelig vondt å bli ghosta eller droppa. Og det er skikkelig ræva gjort, det vet jeg. Men vil bare nevne at alle som gjør det ikke gjør det i en vond hensikt..Jeg er bare skikkelig feig og synes det hele ble for skummelt.

Anonymkode: 92738...f59

Det er de vanlige ingrediensene. Tinder + massiv overfladisk fokus + typisk kvinne som prøver seg på hypergami hardt oppover. 

Det at du ghostet han, er vel like greit. Han hadde sikkert dumpet deg etter første date uansett. Du visste nok dette innerst inne. 

Tenk hvis han kom på din date, og sa, oisann, jeg er egentlig 110 - 120 kilo og det tilsvarer dine 100 kilo da "jeg er høyere enn deg", men jeg bærer de kiloene ganske OK, altså. Yeah, du hadde nok stukket av selv uansett med dine 100 kilo fordi du selv fokuserer på utseende og "hardt oppover" = Hypergami Power ! 😂

Tragisk med folk som fokuserer bare på utseende og ønsker seg "oppover" fordi det er det de er blitt opplært til siden de var små. At man "må se sånn og sånn ut". 

Anonymkode: 6ccad...8c2

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg, det er jo mange som har gått litt opp i vekt pga korona. Veldig trist å høre at du ekskluderer deg selv som datingmateriale kun basert på det. Tenk om du går glipp av en ordentlig fyr som hadde digget deg for akkurat den du er? Syns du skal fortelle han det, og dersom han ikke vil møte deg pga det så er det hans tap. Vil han møte deg likevel så go for it 🧚🏼‍♂️ Heier på deg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at han bryr seg om det? Jeg er selv kvinne og trener masse, men tiltrekkes ikke av menn som gjør det. Elsker menn med dadbod. Han vil ha kontakt med deg jo. Vær ærlig, si du er redd han skal bli skuffet over kroppen din, så får du et ærlig svar. Vil han ikke ha deg pga ekstra kilo, et set greit å få det avklart så tidlig som mulig. Kanskje bryr han seg ikke eller tiltrekkes av dine ekstra kilo. 

Anonymkode: 878f9...492

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...