AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Hei alle flotte mødre ❤️ når begynte deres små å få rutiner på søvnen? Min er nå tre måneder og har alltid sovet hele natten. For noen uker siden la han seg konsekvent klokken 18 og da var det natta. Jeg kunne også se et mønster i lurene på dagen. Nå har det snudd, og leggetiden er uklar og det er også duppene, selvom jeg har prøvd å tilrettelegge. Eneste jeg ser han er trøtt og jeg legger ham og han sovner. Tenker det enda er litt tidlig med faste dupper og leggetid? Vekke og holde våken osv..? Lurer litt på når deres små fikk litt rutiner på søvnen? Når fikk de fast mønster? Anonymkode: f455a...59d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 I min erfaring endrer slike mønsteret seg hele tiden. Vår første er 3 år og søvnmønster endrer seg stadig fremdeles. Legge meg var et mareritt i månedsvis 🙈 Jeg syntes det er alt for tidlig å prøve å kontrollere noe søvn nå ved bare 3mnd, bare ta det som det kommer enn så lenge Det eneste man bør tenke på nå ved 3 mnd er å skille tydelig på når det er natt og når det er dag. Lys på og vanlig støy ved soving på dagtid,og rolig og uten stimuli på natt Anonymkode: 89158...8d6 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I min erfaring endrer slike mønsteret seg hele tiden. Vår første er 3 år og søvnmønster endrer seg stadig fremdeles. Legge meg var et mareritt i månedsvis 🙈 Jeg syntes det er alt for tidlig å prøve å kontrollere noe søvn nå ved bare 3mnd, bare ta det som det kommer enn så lenge Det eneste man bør tenke på nå ved 3 mnd er å skille tydelig på når det er natt og når det er dag. Lys på og vanlig støy ved soving på dagtid,og rolig og uten stimuli på natt Anonymkode: 89158...8d6 Tusen takk for fint svar, ble litt letta nå 😅 jeg har veldig lite lyst å stresse med søvn, og jeg ser jo tydelig at han skjønner når det er natta.. Så om den starter 18 eller 21 er et fett tbh.. Følte bare jeg gjorde noe galt, en leser jo at de bør begynne å få rutiner rundt tre mnd, og når dette mønsteret plutselig opphører uten at man har gjort noe, så føler man seg litt mislykka 😅 Han sovner alltid veldig greit, så lenge han ikke er overtrøtt, så å begynne å presse ham til å sove når han ikke er trøtt eller holde våken når han vil sove vil jo ødelegge den harmonien han har da.. Anonymkode: f455a...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå