Gå til innhold

Flere i 30-årene som opplever kviser i blant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år og får fremdeles kviser i blant. Sist jeg sjekket hadde jeg ingen hormonell ubalanse. Går ikke på prevensjon.

Er dette unormalt?

Anonymkode: 83e19...efa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

33år her, kviser rett som det er men ingen hormonell ubalanse her heller.

Anonymkode: fdf16...929

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er i perioder stinn av kviser, men ikke fått påvist hormonell ubalanse, hudsykdom osv. Har såkalt "problemhud". 

Anonymkode: 8a29d...edf

Skrevet

Jepp. Da jeg er PMS kan det dukke opp noen. Men er ikke plaget. Det er snakk om en eller to små. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kviser er ganske normalt helt frem til overgangsalderen med tanke på at vi har mensen? :vetikke:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 år og har vært plaget med det siden jeg var tenåring. Hadde alltid en kvise et eller annet sted i ansiktet. Jeg mistenker at jeg brukte feil produkter i 20-årene. At jeg trodde jeg hadde fet hud, men jeg har faktisk tørr hud. Ble diagnosert med rosascea for et par år siden. Bruker Acticlear fra Elixir mot dette og det har hjulpet mot kvisene også. Får fremdeles hormonelle kviser på kjeve og hake før mensen. Tror ikke det er noe jeg kan gjøre for å unngå det. 

Anonymkode: dca75...6d4

Gjest Tamsi
Skrevet

Er ikke det meningen? Jeg tror ikke jeg har hatt et eneste øyeblikk uten minst én kvise et eller annet sted etter jeg passerte 12 år. Synes alle jeg kjenner klager på kviser nå og da. Kjæresten gjør det, eksene gjorde det, mamma..

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det går i perioder. Jeg har hatt det siden tenårene og har prøvd alt mulig, men de dukker opp allikevel. Tror ikke at det er hormonell ubalanse her heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får som regel kviser rundt mensen og eggløsning, er 31 år. Tviler på det tar slutt før jeg er 50 + år. 

Anonymkode: eb1ec...cad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt godt å høre at jeg ikke er unormal 😄

Jeg får det som sagt bare i blant, så skal legge merke til om det er i forbindelse med mensen.

AnonymBruker
Skrevet

55 år her og får fremdeles kviser. Akkurat som man ikke har nok ujevn hud da liksom. Så da kan det vel hende at du også får det når du blir mer voksen.

Anonymkode: 066df...fd9

• Liker 1
Skrevet

40+ og har vært uten kviser i mange år. Men så sluttet jeg på hormonell prevensjon og nå får jeg små kviser rett som det er. 

Skrevet

Jepp. Slitt med utbrudd siden tenårene... aldri voldsomme utbrudd, men heller aldri ren hud. Er nå som 38 åring tilnærmet kvisefri. Kan hende det er tilfeldig og noe hormonelt som plutselig er «i orden», men lever nå tilnærmet helt uten meieriprodukter og lurer på om det kan ha noe med saken å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

40 år og har nå og da en skikkelig gigakvise.

Anonymkode: f760d...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...