AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Er jeg den eneste som er nedstemt? Jeg sipper for alt. Skal sies at jeg har ei frynsete psyke fra før av og altså. Men nå er det krise over ei lav sko her Er utrolig takknemlig for at jeg endelig har blitt gravid, så all denne elendigheten er bare så patetisk.. Føler ikke at det er hormonelt, men det er vel det også. Hadde vært godt å vite at det ikke bare er meg. Selv om jeg ikke håper fler har det sånn, men om det er normalt da.. Anonymkode: ccf1c...0a5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Det er nok veldig vanlig, ja . Men si i fra om det på kontroll hos jordmor, sånn at de vet om det. Det kan jo utvikle seg. Jeg har vært veldig deppa i dette svangerskapet, vært ærlig om det fra starten og har fått god oppfølging av lege, jordmor og lavterskel psykisk helse-tilbud i kommunen Anonymkode: 86ef6...542
Gjest 123 eller noe Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 8+5 her, er ikke akkurat nedstemt, men kjenner meg ekstra nærtaken, griner av sanger, griner fordi vi flyttet og det var så fint og idyllisk der vi bodde i fjor sommer (det er det jo nå og, men vi hadde rosebusk og garasje, og det var der gutten vår lærte å gå) og griner tilogmed fordi mannen dro meg med på gamestop hver dag (!) i fjor før de stengte og det var 90% på hele butikken, og jeg var så sur og lei i varmen, men nå savner jeg det fordi det var så koselig, og det finnes ikke lengre Hormoner!!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 skruttveig skrev (1 minutt siden): 8+5 her, er ikke akkurat nedstemt, men kjenner meg ekstra nærtaken, griner av sanger, griner fordi vi flyttet og det var så fint og idyllisk der vi bodde i fjor sommer (det er det jo nå og, men vi hadde rosebusk og garasje, og det var der gutten vår lærte å gå) og griner tilogmed fordi mannen dro meg med på gamestop hver dag (!) i fjor før de stengte og det var 90% på hele butikken, og jeg var så sur og lei i varmen, men nå savner jeg det fordi det var så koselig, og det finnes ikke lengre Hormoner!! Ja jeg har veldig lyst til å flytte og griner pga at tenk hvis poden jeg har fra før ikke takler det, selv om jeg ikke trives her osv... Tror jeg har lest ett sted at nå omkring disse ukene så tar morkaka over og produserer hormoner og da blir det ektremt mye.. Anonymkode: ccf1c...0a5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er nok veldig vanlig, ja . Men si i fra om det på kontroll hos jordmor, sånn at de vet om det. Det kan jo utvikle seg. Jeg har vært veldig deppa i dette svangerskapet, vært ærlig om det fra starten og har fått god oppfølging av lege, jordmor og lavterskel psykisk helse-tilbud i kommunen Anonymkode: 86ef6...542 Ja hun får nok sjokk nestegang jeg skal dit, for jeg var der i lykkerus for 2 uker siden.... Håper de er vant til dette. Jeg blir gal av meg selv.. Tror kanskje jeg må vurdere det tilbudet jeg også.. Anonymkode: ccf1c...0a5
Gjest 123 eller noe Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg har veldig lyst til å flytte og griner pga at tenk hvis poden jeg har fra før ikke takler det, selv om jeg ikke trives her osv... Tror jeg har lest ett sted at nå omkring disse ukene så tar morkaka over og produserer hormoner og da blir det ektremt mye.. Anonymkode: ccf1c...0a5 Hvor gammel er han? Vi flyttet da vår akkurat var blitt 2 og han taklet det bedre enn meg, jeg bare grein, var ikke gravid enda engang da Så de små takler det bedre tror jeg... Men vi måtte flytte uansett siden de skulle rive huset + at vi trengte litt bedre plass. Vemodig uansett å tenke på. Ja ikke rart det blir litt ekstra da, får bare prøve å holde hodet kaldt og ikke stresse hvis en kjenner at en føler tårene kommer Jeg måtte gå vekk da jeg sto i kassa, og kundene mine pakka ned varene mens 2åringen deres sang twinkle little star for den lille babyen deres i vogna. Det er det koseligste jeg har sett på jobb, men ble jo helt oppløst i tårer fordi det var så søtt Ikke så praktisk når det skjer på jobb, vil jo helst ikke si til folk jeg er gravid før det synes, så da får de heller tro jeg er gal inntil videre ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå