Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å begynne å bestille linser over nettet, men er litt grønn på området.

Noen som kan tipse meg om nettsider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt hos lenses4net.com i snart to år, og er kjempefornøyd. De sender fra Sverige, portofritt, og du kan bestemme om du betaler med kort eller får giro. De deler opp pakkene så du kommer under momsgrensen.

Skrevet

www.nordiclenses.com

www.minelinser.no

www.linsebutikken.no

www.yourlenses.com

www.lenses4net.com

www.lensway.no

Skrevet
Jeg har bestilt hos lenses4net.com i snart to år, og er kjempefornøyd. De sender fra Sverige, portofritt, og du kan bestemme om du betaler med kort eller får giro. De deler opp pakkene så du kommer under momsgrensen.

Ja er og fornøyd med dem, men om du f.eks. bruker Focus Dailies så kan du ikke bestille 90pk uten å komme over momsgrensen og å bestille små pakker blir dyrere.

Skrevet

Du må sjekke flere steder, hva som er billigst er avhengig av hvilke linser du bruker. Lenses4net er billigst for meg.

Skrevet

Det er sant som Arkana sier ja. Jeg bruker Focus Dailies og for meg blir Nordiclenses billigst sist jeg sjekket iallefall.

Skrevet

Takk for tips! :)

Det ser ikke ut som om noen av nettsidene fører mitt linsemerke, men er det mulig å gå over på et annet sånn uten videre (uten "tillatelse" fra optiker)?

Skrevet

Du kan selvfølgelig gjøre det, om det er anbefalt er noe annet...

Hva slags linser er det du bruker som ikke finnes noe steder?

Skrevet
Du kan selvfølgelig gjøre det, om det er anbefalt er noe annet...

Hva slags linser er det du bruker som ikke finnes noe steder?

"i Wear Basic" er navnet på de jeg bruker nå.

Skrevet

Jeg har skiftet fra månedslinser (Soflens 66 og Soflens Comfort) til dagslinser helt på egenhånd. Jeg har også prøvd noen andre månedslinser, men de klarte jeg ikke å fokusere med.

Skrevet

Okei. Jeg er i grunn ikke så fornøyd med dem jeg bruker nå likevel, så da er det kanskje bare til det beste.

Skrevet
"i Wear Basic" er navnet på de jeg bruker nå.

De har jeg aldri hørt om. Hvem er det som produserer dem? Kan være at de selges under et annet navn. Så her om dagen at enkelte selger Focus Dailies som Freshcare Dailies osv.

Skrevet
De har jeg aldri hørt om. Hvem er det som produserer dem?

Hm, jeg har i hvertfall kjøpt dem på Brilleland. Kanskje det er et merke som blir spesiallaget for dem, jeg vet ikke.

Men ettersom jeg ikke er så fornøyd med dem (sliter litt med passformen), har jeg tenkt å prøve ut et annet merke.

Skrevet

Det er nok best å dra innom en optiker. Det er slett ikke alle linser som passer til alle øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...