AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Når kunne babyen ligge for seg selv (i vogn, vugge, vippestol etc.) uten å sutre/ gråte etter 5 min.? Og når fant h*n søvnen selv? Anonymkode: 4010f...d91
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Kunne det fra fødselen, men ikke alltid når det passet oss Anonymkode: ca164...83c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Fra fødselen av, sovnet selv i plastbalja på barsel, og fortsatte med å sovne selv i egen seng etterpå. Anonymkode: 7e456...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Første baby fant tidlig roen i våken tilstand. Kunne sitte i vippestol og kikke fra ca 2 mnd, det likte hun godt men jeg måtte begrense mtp rygg osv. babygym ble stas fra 3 mnd av og hun kunne ligge lenge å leke og kikke. Søvn derimot var vanskelig hele det første året. Måtte amme i søvn på kveld og natt. På dagtid var det konstant bevegelse i bæretøy og etterhvert vogn. Baby nr to er motsatt. Sovner fint i egen seng på kvelden og sovner i selv i vogna på dagen (noen ganger må jeg bysse litt). Men hater å ligge på gulvet, på babygym, vippestol, bilstol osv. krever mye i våken tilstand. Er 5 mnd nå. Anonymkode: 1360c...a91
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når kunne babyen ligge for seg selv (i vogn, vugge, vippestol etc.) uten å sutre/ gråte etter 5 min.? Og når fant h*n søvnen selv? Anonymkode: 4010f...d91 noen barn regulerer seg selv ved å gråte, feks rett før de skal sove. Anonymkode: c1eeb...cd7 2
Tuppeluri Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Min er over året og lurer stadig på det samme. Han finner ihvertfall ikke roen aleina. Vi må enden vugge, nynne, holde en hånd på magen hans, eller trille han for å få han til å sovne
tussi84 Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 Vår er 8 mnd nå. Han klarte å være for seg selv i senga, vogna, vippestol osv å pludre for seg selv, omtrent fra han ble født, men han sovner ikke der på egenhånd. Han sovner ikke i vogna når vi går tur heller.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 Min begynte å bry seg om babygym ca. 6 ukers alder. Nå er hun snart 4mnd og elsker babygymmen😄 kan ligge der en god stund hvis hun er mett og opplagt, men liker best at jeg er i nærheten da. Anonymkode: aaab9...c92
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #9 Skrevet 26. juni 2021 Min nåværende baby gjorde det fra ca dag 3. Er en stille og rolig gutt som trenger litt alenetid for å sove. Min forrige var stikk motsatt.. Sluttet å amme han i søvn ved rundt 7 mnd, og brukte lang tid ved legging fram til han var rundt 1 år og 2 mnd, rundt om da han begynte i bhg faktisk. Nå har vi perioder hvor legging går fint etter et par sanger, også har vi perioder hvor han roper mye på oss etter han er lagt. Han er nå 2,5 år. Førstemann var som sistemann. Så det kan ta litt tid før ting roer seg og barnet lærer seg å sove alene og ligge alene. Anonymkode: 903a1...de0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #10 Skrevet 26. juni 2021 Vi har hatt klistremerkebaby med store søvnproblemer. Vippestolen har vår trivdes i omtrent fra start. Rundt 7 mnd begynte han å sovne der innimellom. Vogna var uaktuell til babyen var 4 mnd, men det var vel først ved ca.5,5 mnd at han begynte å sovne hver gang, før det var det et sjansespill om han sovnet eller begynte å hylgråte. Senere byttet vi til sittedel, og da var han mye våken, men blid. Kan ligge litt alene i egen seng, men bare når han er veldig våken og blid, så han kan leke. Hvis han er trøtt, klarer han ikke å ligge i egen seng, så vi samsover fortsatt. Han er 9 mnd. Han har dog blitt flinkere til å finne søvnen i vår seng, så jeg håper på å få han over i egen seng innen han er ett år.🤞 Anonymkode: 6be47...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå