stan Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Hadde nok gjort det. Men på en øde øy er det kanskje andre ting å spise?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 stan skrev (Akkurat nå): Hadde nok gjort det. Men på en øde øy er det kanskje andre ting å spise? Ikke i dette tilfellet. Anonymkode: 646ce...e18
stan Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke i dette tilfellet. Anonymkode: 646ce...e18 Da er det vel ikke annet å gjøre. Det er jo mange historier om dette. Så selv om det virker helt umulig nå, så kan vel et par uker uten mat gjøre en åpen for alle muligheter.
Million Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Jeg er nok en sånn som kunne sultet i hjel da, om menneskekjøtt var det eneste alternativet. Jeg tror rett og slett jeg ville sultet i hjel. Hadde jeg hatt nok å drikke (vann), så hadde jeg vel overlevd en måneds tid på det, men så hadde jeg nok bukket under.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 Spørs på mennesket. Hadde ikke spist noen jeg var glad i med mindre de hadde dødd i en ulykke el.l. og jeg virkelig ikke hadde noe annet valg. Hvis jeg måtte drepe det andre mennesket, måtte det ha vært en fremmed, voksen person. Hadde f.eks. aldri drept et barn for å spise det. Da hadde jeg heller drept barnet og så meg selv, hvis alternativet uansett var å sulte ihjel. Anonymkode: 62d73...d76
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #8 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hadde du gjort? Anonymkode: 646ce...e18 Det finnes da fisk , snegler, skjell.. Anonymkode: 1e73d...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå