AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Jeg har gått ut av et voldelig forhold. På begynnelsen ønsket ikke barna å være hos han. Nå er han blitt kjekk å være med. Han betaler ingenting i bidrag og det er som om jeg ikke lenger eksisterer for han. Alt han kommuniserer til meg er i imperativ på sms (du skal komme dit, gjør det). Jeg sliter skikkelig og går til dps, krisesenter, psykolog og har oppfølging hos politiet. Sliter med økonomien og er ofte irritabel eller redd og lei meg. Ptsd diagnose som jeg må slite med resten av livet. Men han er kul og ber dem på pizza, kjører dem overalt, smørblid. Det er så urettferdig og jeg synes det er vanskelig å akseptere det. Jeg vil jo at barna skal ha et forhold til pappaen sin, men han har vært en ELENDIG DÅRLIG pappa og ektemann i alle år, og nå skal han plutselig smiske og framstå perfekt. Jeg regner med at han spiller for å «vinne» barna, slik han har sagt før at han skal gjøre, og de ser bare sliten mamma med to jobber og leiehus og munter pappa med stort hus og takeaway 🙁 Trist i dag. Anonymkode: c02c0...5ce
Pilleville Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Dei vil gjennomskue det når dei er eldre. Ikj snakk stygt om han. Du er kvardagshelten og ver så glad du er kvitt han. Prøv å hev deg over oppførselen hans. Då får han iverfall ikj gleden av å sjå at det smertar deg. Ta små grep. Kjøp mat på nedsatt pris. Spar så mykje du kan så kanskje du kan komme deg inn på boligmarkedet ein dag.Når dei er av faren så ta på deg ekstravakter🤩Klem og lykke til. Du er fri👍👍 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå