J.E Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 (endret) https://www.aftenposten.no/verden/i/6zpXzW/nesten-alle-koronadoedsfall-i-usa-er-blant-ikke-vaksinerte?fbclid=IwAR1P9j6R8coZA2vUJCxCarcQBJDWUzzVB6WqH5MPyTyVHd-kkvKhzRiLz1o Vaksinene virker som de skal. Vaksinerte blir ikke alvorlig syke mens uvaksinerte fortsatt dør som følge av Corona i USA. Dette kommer til og fortsette og skje også , viruset blir ikke borte. Med stor motstand mot vaksinasjon skal folk fortsette og dø helt unødvendig... For og ikke risikere dødsfall blant uvaksinerte i Norge som faktisk vil ha vaksinen burde smittevernet bestå i samfunnet. Endret 25. juni 2021 av J.E 2
AnonymBrukern Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 (endret) Joda finnes motstandere, men har bare insett at det er viktigere for meg å få «fordelene» vaksinerte får så jeg kan leve livet mitt igjen. Er fullvaksinert kun fordi jeg vil reise. Ikke fordi jeg har tillit til helsemyndigheter. Driter i om den faktisk fungerer eller ikke Endret 25. juni 2021 av AnonymBrukern
Anbefalte innlegg