AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år, og vi er begge i starten av 20 årene. Vi gjør veldig sjeldent morsomme ting sammen, men noen ganger gå ut og spise, eller ha drikkekveld med venner. Idag er det konsert i hjembyen og kjæresten har blitt spandert på billett av gutta. (500kr) og dette var en guttekveld jeg ikke var invitert på. Dette fikk han varsel om i går (dagen før altså) og jeg ga klart uttrykk på at jeg synes det er kjempe trist å ikke ha billett selv og å ikke være invitert med, eller at han tok ansvar og inviterte meg med og var løsningsorientert der. Dette hadde betydd kjempemasse for meg og jeg hadde storkost meg, noe han vet. Likevel ofrer han det ikke en tanke at dette er super kjipt for meg. Jeg kunne skaffa billett selv liksom..! hadde jeg hatt noen å gå med av venninner så hadde jeg betalt en billett og dratt nå. Men det har jeg ikke:/ er det urimelig av meg å være lei meg for dette? Kjenner jeg ikke vil snakke noe med han, da han i morgen kommer til å fortelle hvor fantastisk det var og ikke forstå hvor sårt dette er for meg. Jeg sitter hjemme liksom, og han gjør noe jeg har ønsket vi skulle gjøre sammen. Anonymkode: 965be...3f1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Man tar ikke med dama på guttekveld. Anonymkode: aa432...17b 23
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man tar ikke med dama på guttekveld. Anonymkode: aa432...17b Nei, enig. Vanligvis ikke. Men når det for en gangs skyld skjer noe moro, så finnes det vel unntak? Er snakk om 2 gutter + han. TS Anonymkode: 965be...3f1 1
OlsenHansen Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Du skal være glad du har en mann som forstår at kvinner ikke hører hjemme på guttekveld.
Silva Pluvialis Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 Hadde du sagt i god tid i forveien at det er en kommende konsert du kunne tenke deg å dra på sammen med han? Det er viktig å ta initiativ selv om det er noe man har lyst til. Jeg skjønner at det er kjipt, men dette var nok en "guttetur". Kan ikke du og kjæresten sjekke ut om det er en annen konsert i sommer dere kan gå sammen på? 3
Gjest Lunaris Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Er damene til de andre gutta med? Problemet her tror jeg ligger mest i overraskelsen ved at han plutselig skulle på guttetur. Ikke beskjed før i går var plutselig. Dere får planlegge noe gøy neste helg sammen.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Hadde du sagt i god tid i forveien at det er en kommende konsert du kunne tenke deg å dra på sammen med han? Det er viktig å ta initiativ selv om det er noe man har lyst til. Jeg skjønner at det er kjipt, men dette var nok en "guttetur". Kan ikke du og kjæresten sjekke ut om det er en annen konsert i sommer dere kan gå sammen på? Det er bare så sinnsykt vondt å vite at han sitter 5 minutter unna og storkoser seg når han vet jeg sitter hjemme i senga og kjeder meg og hadde hatt stor glede av å nyte sola og en konsert (noe vi aldri har gjort sammen før) på fridagen jeg for en gangs skyld har. og at han i morgen smisker og bryr seg sååå mye om meg, når det er idag jeg virkelig er kjempe lei meg over dette. Anonymkode: 965be...3f1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 Skal du ødelegge denne kvelden for han nå? Han kommer jo muligens til å gå på konserten med en bismak. Dette er guttekveld, jeg griner meg ikke til å bli med min samboer når han skal på noe med kompisene. Hva slags initiativ tar du til å finne på koselige ting da? Anonymkode: cf27b...3b2 9
AnonymBrukern Skrevet 25. juni 2021 #9 Skrevet 25. juni 2021 Hvorfor skal du være med på guttekveld? Kan du ikke finne pp noe med egne venner eller avtale en date med typen en annen dag? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #10 Skrevet 25. juni 2021 Enig med de som sier en tar ikke med dame på guttekveld. En annen ting er at det er ikke hans feil du ikke har venninner å gå ut med. Unn han denne kvelden, så hyggelig dette er for han. Anonymkode: 00e8c...b2a 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #11 Skrevet 25. juni 2021 Lunaris skrev (1 minutt siden): Er damene til de andre gutta med? Problemet her tror jeg ligger mest i overraskelsen ved at han plutselig skulle på guttetur. Ikke beskjed før i går var plutselig. Dere får planlegge noe gøy neste helg sammen. Nei, er vandt med at de drar han på fest og sånn når jeg egt har planlagt middager osv… problemet er at vi aldri gjør noe koselig sammen og har aldri opplevd noe som dette før, og så gjør han ingen innsats for å få meg med når jeg i tillegg kunne betale for egen billett. Føler meg liksom uviktig idag, og brått veldig viktig i morgen. Anonymkode: 965be...3f1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #12 Skrevet 25. juni 2021 Altså, guttekveld er vel grei for dem som liker sånt. Heldigvis har jeg en samboer som liker å gjøre noe sammen med meg også, og heller vil at vi skal finne på noe alle sammen og ikke bare han og gutta, men jeg skjønner jo at noen liker guttekvelder. Allikevel syns jeg kjæresten til TS er egoistisk, greit at han vil kose seg med gutta men da bør han jo gjøre det når hun også har andre ting å finne på. Anonymkode: 4c2aa...56f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #13 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du ødelegge denne kvelden for han nå? Han kommer jo muligens til å gå på konserten med en bismak. Dette er guttekveld, jeg griner meg ikke til å bli med min samboer når han skal på noe med kompisene. Hva slags initiativ tar du til å finne på koselige ting da? Anonymkode: cf27b...3b2 Jeg vil ikke ødelegge kvelden hans. Virkelig ikke. Men guttekvelder har de støtt og stadig, men når det gjelder noe forholdet vårt hadde hatt godt av, som dette, så synes jeg det er sinnsykt vondt å tenke på at han koser seg i sola med musikk og pene og glade mennesker rundt seg, mens jeg sitter hjemme og virkelig ønsket å bli med. Anonymkode: 965be...3f1
Gjest Fnuggolina Skrevet 25. juni 2021 #14 Skrevet 25. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, enig. Vanligvis ikke. Men når det for en gangs skyld skjer noe moro, så finnes det vel unntak? Er snakk om 2 gutter + han. TS Anonymkode: 965be...3f1 Mjæ. De spanderte på ham fordi guttekveld. Konserter skjer støtt og stadig utenom korona, avtal kjærestekveld eller vennekveld da 🤷♀️ Det er vel ikke et problem at han får en hyggelig overraskelse av snille kamerater sålenge han ikke avlyste et arrangement/planlagt reise med deg? Ikke vær smålig og kjip kjæreste. Jeg hadde følt meg megakvalt av sånne tilbakemeldinger og forventninger. Endret 25. juni 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #15 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke ødelegge kvelden hans. Virkelig ikke. Men guttekvelder har de støtt og stadig, men når det gjelder noe forholdet vårt hadde hatt godt av, som dette, så synes jeg det er sinnsykt vondt å tenke på at han koser seg i sola med musikk og pene og glade mennesker rundt seg, mens jeg sitter hjemme og virkelig ønsket å bli med. Anonymkode: 965be...3f1 Så du sitter og synes synd på deg selv, med andre ord. Og hva godt kommer ut av det? Anonymkode: f8289...16b 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #16 Skrevet 25. juni 2021 Det du bør gjøre er å kjøpe et par sokker, klippe hull i tottelottene, for så putte en dobørste igjennom de. En i hver selvfølgelig. Når du da har gjort det, er det kun fantasien som setter grenser. Takk meg senere. Anonymkode: 48dd7...a1b 2
Me for life Skrevet 25. juni 2021 #17 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, enig. Vanligvis ikke. Men når det for en gangs skyld skjer noe moro, så finnes det vel unntak? Er snakk om 2 gutter + han. TS Anonymkode: 965be...3f1 Men da burde du skaffet billetter du da. Når du ikke har tatt initiativ innen dagen før kan du ikke klage altså. Du kan ikke sitte og vente på at opplevelser faller ned i fanget på deg. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #18 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du sitter og synes synd på deg selv, med andre ord. Og hva godt kommer ut av det? Anonymkode: f8289...16b JA jeg synes synd på meg selv. Og jeg vet at det ikke kommer noe godt ut av dette. Men som noen skrev kan jeg jo bare dra på en annen konsert senere i sommer, MEN dette gjør ekstra vondt fordi det er 5 min fra der jeg bor og å reise inn til Oslo for eksempel på konsert vil koste mye mer og må planlegges mye bedre: dette kunne jeg bare slengt meg med på, hvis kjæresten hadde tenkt på meg. Anonymkode: 965be...3f1
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #19 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og at han i morgen smisker og bryr seg sååå mye om meg, når det er idag jeg virkelig er kjempe lei meg over dette. Anonymkode: 965be...3f1 Hvorfor skal han måtte behøve å smiske med deg i morgen? Han må da få lov å gå ut med kompiser, uten at det skal bli et drama på hjemmebane. 2
OlsenHansen Skrevet 25. juni 2021 #20 Skrevet 25. juni 2021 Han kan jo ikke tenke på deg når du ikke er invitert! 1
Anbefalte innlegg