AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Kjæresten jeg hadde i over 3 år stoppet plutselig å snakke til meg for et par uker siden etter en krangel. Jeg spurte etter et par dager om vi skulle snakkes, noe han mente ikke var nødvendig! Ble plutselig iskald og barnslig mens jeg sitter igjen skikkelig skada og lei meg. Men det bryr han seg heller ikke om. Jeg har lyst å straffe ham på en måte. Ok ok, barnslig det også. Han bryr seg jo absolutt ikke en dritt om meg, så vet ikke hva jeg skulle gjort. Men har lyst å gi ham dårlig samvittighet eller få ham til å innse hvor idiot han er! (Kan legge til at dette er en mann som driver med kokain, lar barna sine gjøre hva de vil (kriminelle ting), har vært utro mot sin tidligere kone, vært medlem av en kriminell gjeng... altså, en skikkelig kjernekar. Ikke bare mot meg, men mot alle rundt seg.) Hva jeg gjorde med ham?? Ikke godt å si! Jeg har vel bare null selvrespekt og trodde han ville forandre seg. Så.. hvordan gi ham en lærepenge? Har lyst til at han skal kjenne på at han ikke kan behandle folk rundt seg som han gjør. Anonymkode: e48ae...fe5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 25. juni 2021 Bare ignorere å gå videre med livet ditt. Anonymkode: 8f070...adb 58
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Du holder deg langt unna han og kutter han ut av livet ditt? Om barna er mindreårige kontakter du barnevernet? Du skaffer deg mer selvrespekt og finner deg en kjæreste med mer modenhet og empati? Drit i hevn og ha fokus på å ivareta (og forbedre) deg selv. Anonymkode: 45a4c...425 29
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Du hevner deg ikke på kriminelle. Du slår opp og holder deg langt unna. Anonymkode: 5833c...ca0 20
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 Hold deg unna og aldri gi ham oppmerksomhet igjen. Han høres ut som typen som uansett ikke bryr seg (føler dårlig samvittighet), og han er dessuten kriminell, så gudene vet hva han kan finne på om du virkelig terger ham. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Gå videre. Blokk han og aldri prat med ham igjen. Likegyldighet er den verste hevnen. Anonymkode: 18f84...7cd 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 Har han kontakt med barna sine? Hvis ja: kontakt barnevernet og aldri prat med ham igjen. Hvis nei: aldri prat med ham igjen. Anonymkode: 62f5b...548 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 Den beste hevnen er å kutte han ut og få et fint liv selv. Hevn vil ikke hjelpe deg eller gi deg en god følelse på sikt og muligens ha utilsiktede konsekvenser og være til skade for deg selv. Anonymkode: 4261b...9aa 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #9 Skrevet 25. juni 2021 Men det han vil er jo at jeg bare skal slutte å eksistere/forsvinne fra hans liv. Da får han det jo nøyaktig som han ønsker.. og jeg vil ikke at han skal få det som han ønsker! Ja, han har barna annenhver uke. Ringer ikke barnevernet på ham, det ville ikke ført fram noe sted dessverre. Han er ikke kriminell nå, det var tidligere. Bortsett fra stoffmisbruket, det holder han på med hver helg ca. Dårlig samvittighet har han ikke, nei. Jeg vil bare at han skal føle anger og føle seg like dritt og like lite verdt som det jeg føler meg. Anonymkode: e48ae...fe5
Maggi2 Skrevet 25. juni 2021 #10 Skrevet 25. juni 2021 Hm, la meg se, en fyr som er medlem i en kriminell gjeng, driver med kriminalitet med barna sine (??) og bruker kokain? Du tenker at det er lurt å tirre ham på deg i form av en eller annen hevn? Det kan bli farlig, sier bare jeg. Hvis barna hans ikke er voksne bør du melde bekymring for dem, og utenom det burde du aldri se deg tilbake. 13
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #11 Skrevet 25. juni 2021 Maggi2 skrev (1 minutt siden): Hm, la meg se, en fyr som er medlem i en kriminell gjeng, driver med kriminalitet med barna sine (??) og bruker kokain? Du tenker at det er lurt å tirre ham på deg i form av en eller annen hevn? Det kan bli farlig, sier bare jeg. Hvis barna hans ikke er voksne bør du melde bekymring for dem, og utenom det burde du aldri se deg tilbake. Han var medlem av en kriminell gjeng, barna hans stjeler, er stygge med andre barn på nett osv, og han gir ingen konsekvenser for det. De er ikke myndige. Han har egentlig ingen ryggrad og later som han er tøff, han er egentlig ikke det. Jeg har bare lyst at han skal føle seg dritt, han og, og at han skal føle på at han gjorde sitt livs største tabbe med å behandle meg som han har gjort. Anonymkode: e48ae...fe5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #12 Skrevet 25. juni 2021 Du straffer han best ved å unngå han og leve ditt eget liv. Glem han. Er barna hans voksne eller mindreårige? Forstår det slik at det ikke er felles barn. Om de ikke er myndige, er barnevernet rette instansen. Om de er voksne, bare la det gå. Glem han og gå videre. Du går så absolutt ikke glipp av noe som helst hos han. Anonymkode: 6d42b...fac 2
Maggi2 Skrevet 25. juni 2021 #13 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han var medlem av en kriminell gjeng, barna hans stjeler, er stygge med andre barn på nett osv, og han gir ingen konsekvenser for det. De er ikke myndige. Han har egentlig ingen ryggrad og later som han er tøff, han er egentlig ikke det. Jeg har bare lyst at han skal føle seg dritt, han og, og at han skal føle på at han gjorde sitt livs største tabbe med å behandle meg som han har gjort. Anonymkode: e48ae...fe5 Du kan jo alltids ringe politiet og tipse dem en dag du vet han er på fest og ruser seg da. Tipper det vil svi litt 👌 Men faren for at han blir rasende og vil ta deg etterpå er absolutt til stede. Han kan si så mye han vil til deg at han ikke driver med kriminalitet lenger, men det kan du selvfølgelig ikke stole på.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #14 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men det han vil er jo at jeg bare skal slutte å eksistere/forsvinne fra hans liv. Da får han det jo nøyaktig som han ønsker.. og jeg vil ikke at han skal få det som han ønsker! Ja, han har barna annenhver uke. Ringer ikke barnevernet på ham, det ville ikke ført fram noe sted dessverre. Han er ikke kriminell nå, det var tidligere. Bortsett fra stoffmisbruket, det holder han på med hver helg ca. Dårlig samvittighet har han ikke, nei. Jeg vil bare at han skal føle anger og føle seg like dritt og like lite verdt som det jeg føler meg. Anonymkode: e48ae...fe5 Hvis dere har vært sammen i tre år så vil han nok innerst inne ikke at du skal forsvinne fra livet hans (og ihvertfall ikke uten å bry deg) - og i tilfelle det faktisk er det han vil så tror jeg ikke noe biter på.. enig med de andre - den beste hevnen er faktisk å gå videre og være lykkelig med det. Det sårer nok stoltheten til selv den mest iskalde typen.. (lett å være iskald og ikke bry seg når noen er der og vil snakkes og møtes og vil ha deg…) Anonymkode: 12186...1b4 4
Sensi Skrevet 25. juni 2021 #15 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men det han vil er jo at jeg bare skal slutte å eksistere/forsvinne fra hans liv. Da får han det jo nøyaktig som han ønsker.. og jeg vil ikke at han skal få det som han ønsker! Ja, han har barna annenhver uke. Ringer ikke barnevernet på ham, det ville ikke ført fram noe sted dessverre. Han er ikke kriminell nå, det var tidligere. Bortsett fra stoffmisbruket, det holder han på med hver helg ca. Dårlig samvittighet har han ikke, nei. Jeg vil bare at han skal føle anger og føle seg like dritt og like lite verdt som det jeg føler meg. Anonymkode: e48ae...fe5 Tviler på du klarer det. Beste du kan gjøre er å gå videre med livet ditt, uten han.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #16 Skrevet 25. juni 2021 Her syns jeg bare du skal blokkere og gå videre. Ikke la han prøve å vinne deg tilbake. Den barnslige oppførselen blir ikke bedre med tiden, og det er jo flust av røde flagg her. Anonymkode: ddb91...ae2 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #17 Skrevet 25. juni 2021 Men hvorfor i all verden er du sammen med en exkriminell med barn som ikke har blitt ivaretatt av sine foreldre ? Og som går på stoff ??? Finnes det virkelig ikke noe bedre ? Du bør heve standarden din minst 5 hakk opp. Anonymkode: 969aa...3db 10
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #18 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han var medlem av en kriminell gjeng, barna hans stjeler, er stygge med andre barn på nett osv, og han gir ingen konsekvenser for det. De er ikke myndige. Han har egentlig ingen ryggrad og later som han er tøff, han er egentlig ikke det. Jeg har bare lyst at han skal føle seg dritt, han og, og at han skal føle på at han gjorde sitt livs største tabbe med å behandle meg som han har gjort. Anonymkode: e48ae...fe5 Du har ingen ryggtad eller hjerneceller som forstår alvoret i hva barna hans gjør. Barnevernet bør kobles inn enten du liker eller ikke. Slutt å vær egoistisk menneske, og tenk på barna. Eller kanskje du er på samme liga som han? Narkovrak? Anonymkode: 50c21...daf 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #19 Skrevet 26. juni 2021 En så barnslig mann hadde jeg bare latt gå. Anonymkode: 36ee2...ffd 3
godfisk Skrevet 26. juni 2021 #20 Skrevet 26. juni 2021 Du har sluppet unna billig. Jeg ville regnet meg som singel, og gått videre med livet uten å se meg tilbake. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå