Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om du fikk en tekst om utroskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En melding om at mannen din har vært utro, samtidig som du selv går gravid, med hans andre barn?
Noe du aldri i verden kunne forestilt deg.

Anonymkode: 1cca0...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg gått fra han?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn som er utro er dårlig på å skjule spor så jeg ville spurt om bevis, den han har vært utro med har sannsynligvis noe hun kan ta screenshot av e.l.

Anonymkode: 1d2d4...3cc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (1 time siden):

Da hadde jeg gått fra han?

Ja, sånn uten videre? Gravid og med en to åring?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste menn som er utro er dårlig på å skjule spor så jeg ville spurt om bevis, den han har vært utro med har sannsynligvis noe hun kan ta screenshot av e.l.

Ja, og hva hadde du så gjort? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det avhenger jo litt av om den andre huket frem bevis eller ei. 

Anonymkode: 99958...e7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde i værtfall tenkt at det er noe i det. Mye svin på skogen der ute.

Anonymkode: fd13c...049

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, sånn uten videre? Gravid og med en to åring?

Ja helt uten videre. Hadde ikke tenk meg om to ganger. Ved utroskap er forholdert over øyeblikkelig for meg, har ikke noe å si hva slags forklaringer han evt kommer med. Man kan jobbe med å forbli venner og være foreldre sammen, men absolutt ikke kjærester

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Konfrontert han med det. Og ja, jeg ville gått fra han selv om jeg var gravid. For noen år siden valgte jeg å bli i et forhold der utroskap ble avslørt (fordi jeg var gravid...), det angrer jeg på i dag.

Anonymkode: ac8c9...de6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (1 minutt siden):

Ja helt uten videre. Hadde ikke tenk meg om to ganger. Ved utroskap er forholdert over øyeblikkelig for meg, har ikke noe å si hva slags forklaringer han evt kommer med. Man kan jobbe med å forbli venner og være foreldre sammen, men absolutt ikke kjærester

Så du tar en fremmeds ord for det uten videre? Ingen kommunikasjon, ingenting? Lett å fucke opp livet ditt med falske beskyldninger med andre ord. Du søker ikke engang for å se etter sannhetsgehalten, bare antar at det ikke finnes bitre eller hevngjerrige eller manipulerende mennesker der ute. 

Anonymkode: b96bf...e51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har vært i dine sko TS. Jeg oppdaget mannen min var utro når jeg var 3,5 mnd gravid med vår første. Jeg valgte å tilgi. Mitt livs største feil. Forholdet ble aldri det samme etterpå. Tilliten var borte. Men jeg prøvde virkelig. Vi fikk et barn til. Han var utro på nytt da minste var 3 år. Tilbake satt jeg med to barn. Om det ikke kan tilgis så er mitt råd, gå fra han. Unner ingen å ha det sånn.

Anonymkode: f0cd9...14d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ønska å vite mer. Det er veldig vanskelig å forestille meg samboeren min sette seg i en sånn situasjon. Vi tilbringer mesteparten av tida sammen, utenom jobb, så jeg hadde nok hadde vanskelig for å se det for meg. Dessuten er folks definisjon av utroskap ulik.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du tar en fremmeds ord for det uten videre? Ingen kommunikasjon, ingenting? Lett å fucke opp livet ditt med falske beskyldninger med andre ord. Du søker ikke engang for å se etter sannhetsgehalten, bare antar at det ikke finnes bitre eller hevngjerrige eller manipulerende mennesker der ute. 

Neinei da misforstod jeg innlegget. Må selvfølgelig finne bevis først, og være sikker på at han var utro. Hadde jeg faktisk funnet ut om utroskap da kuttes han ut med en gang.. hadde noen sendt sms ville jeg nok kommet til bunns for å finne ut hva som har skjedd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ønska å vite mer. Det er veldig vanskelig å forestille meg samboeren min sette seg i en sånn situasjon. Vi tilbringer mesteparten av tida sammen, utenom jobb, så jeg hadde nok hadde vanskelig for å se det for meg. Dessuten er folks definisjon av utroskap ulik.

Det var min eksmann og jeg også… Han jobbet ikke mye overtid eller noe. Allikevel skjedde det med en kollega.

Anonymkode: f0cd9...14d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville hatt ALT av fakta fra den personen som skrev, og så ville jeg ha spurt mannen før jeg viste ham det jeg hadde fått. Han skulle ha fått sagt sitt, men så ville han blitt kastet ut fordi jeg tilgir ikke utroskap. Synd for ham. Han ville hatt en del å miste. 

Anonymkode: e684e...abe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ville prøvd å finne ut om det var sant eller ikke. Finnes mange bitre kvinner der ute. Kan like så godt være en eks som har funnet ut at han har fått familie og er sjalu og vil ødelegge. 
Er selv i et forhold hvor en bitter eks kontaktet meg. Viste seg at hun var bitter og sjalu fordi han ikke ville ha henne, så hun prøvde å ødelegge. Det klarte hun ikke, så er nok enda mer bitter, sjalu og sint nå. 🤣

Anonymkode: a6a4f...114

• Liker 5
Skrevet

Syns i utgangspunktet det er lavmål å sende anonyme meldinger til folk, for å opplyse om slike ting. Men hadde selvsagt tatt det opp med mannen sporenstreks.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For et sauehode! Tenk å være så frastøtende og ekkel at man kan finne på å sende slike til! Det er en meget stor skuffelse, rett og slett en skam, at denne personen kommer med beskyldninger uten at du vet noe! Helt uforskammet. Var jeg deg ville jeg ha oppsøkt denne personen og dratt ned buksa på han eller henne, bare for å se om personen hadde busk.

Anonymkode: c6b0b...0d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste menn faktisk 😂

Anonymkode: 1149a...592

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (2 timer siden):

Enkelt å si når du ikke er opp i det selv!

Anonymkode: cbeba...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...