Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann som slår hardt i vegger og bord når barnet gråter for å få det til å være stille. Sliten etter jobb unnskyldning. Barnet er snart tre måneder.

Vil dere kategorisere det som barnemishandling? Hadde dere dumpet vedkommende basert på dette?

Anonymkode: d2a65...408

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det håper jeg. 

Anonymkode: c5bb7...400

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Anonymkode: 8ed86...dc6

• Liker 20
Skrevet

Huff, ja. Som en person som har vokst opp med sinte/voldelige omsorgspersoner, så hadde jeg ALDRI funnet meg i om noen oppførte seg sånn rundt barnet mitt.

Det hjelper fint lite å skremme et så lite barn til å oppføre seg, egentlig barn i alle aldre. Dessuten er det lenge igjen til barnet kommer i en alder hvor det bevisst klarer å endre noe som helst. Så små barn trenger tålmodighet og trygghet og kjærlighet. Dette høres rett og slett ikke bra ut. Det er greit om det hadde vært et engangstilfelle, men hvis det er repeterende atferd, så kan det absolutt gjøre mye med barnet og dets evne til å knytte seg til mennesker og dets eget trygghet.

• Liker 27
Skrevet (endret)

Han mangler empati og er superegoistisk. Tror aldri jeg hadde ligget med han i utgangspunktet….Og ihvertfall  aldri igjen.

Endret av MapleSirup
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
jaromei skrev (Akkurat nå):

Huff, ja. Som en person som har vokst opp med sinte/voldelige omsorgspersoner, så hadde jeg ALDRI funnet meg i om noen oppførte seg sånn rundt barnet mitt.

Det hjelper fint lite å skremme et så lite barn til å oppføre seg, egentlig barn i alle aldre. Dessuten er det lenge igjen til barnet kommer i en alder hvor det bevisst klarer å endre noe som helst. Så små barn trenger tålmodighet og trygghet og kjærlighet. Dette høres rett og slett ikke bra ut. Det er greit om det hadde vært et engangstilfelle, men hvis det er repeterende atferd, så kan det absolutt gjøre mye med barnet og dets evne til å knytte seg til mennesker og dets eget trygghet.

Skjer når han er sint og sliten etter jobb. Diskuterte noe fordeling av husarbeid, da klikket han også. Smalt knyttneven i veggen så barnet ble pin stille i løp av et millisekund. Deretter tok han en stekepanne full av mat og hev den hardt i vaskekummen. Ble et vanvittig bråk. Med barnet på armen. Etterpå da jeg spurte om dette var atferd han kunne stå for, sa han det var min skyld. Jeg hadde bare bedt om han kunne vente med å lage middag, så jeg kunne ta en dusj etter å ha tatt meg av barnet hele dagen.

Jeg er nok dessverre blitt en del av klubben som har fått en veldig skadet mann etter barn. Nå er grensen nådd. Jeg kan ikke leve med dette. 

Alt er min skyld. Mener han. Mistenker psykopat. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (4 minutter siden):

Han mangler empati og er superegoistisk. Tror aldri jeg hadde ligget med han i utgangspunktet….Og ihvertfall  aldri igjen.

Riktig han har ikke empati. Bryr seg kun om seg selv. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, flytt så fort du kan. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort. Regner med barna blir veldig redde av slik uforutsigbar oppførsel? 

Anonymkode: e928e...96b

• Liker 10
Skrevet

En baby på tre måneder gråter. Og å skremme en baby til stillhet? Hvilken verden lever han i? 😳

Kom deg av gårde før han faktisk gjør noe fysisk, hverken baby eller du fortjener å leve sånn.

Lykke til 💜

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

En mann som slår hardt i vegger og bord når barnet gråter for å få det til å være stille. Sliten etter jobb unnskyldning. Barnet er snart tre måneder.

Vil dere kategorisere det som barnemishandling? Hadde dere dumpet vedkommende basert på dette?

Ja, absolutt! Det er helt jævlig å vokse opp med redsel og frykt, spesielt når det er ens egne foreldre det kommer av. Hva skjer når barnet når trassalderen? Tror det blir verre da... 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja det ville jeg. Det er ikke barnemishandling i mine øyne nei, men det er helt på kanten på et svært skummelt stup. Bra for barnet er det i alle fall ikke.

Anonymkode: f5ecf...026

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må dra med èn gang. Altså seriøst nå med en gang. 

Barnet kan allerede ha tatt skade, og det kommer hvertfall til å gjøre det om ikke du går NÅ. 

Vondt å lese at barnet faktisk ble helt stille av at han slo knyttneven i veggen. Barnet ble nok livredd. 

Og ja, at ting er din skyld osv er definitivt et tegn på at han ikke er helt god. Desverre på en slik måte som ikke kan forandres eller bli bedre. Om han på noe tidspunkt senere påstår han har forandret seg, aldri la deg lure av det. 

Anonymkode: 9d4e5...7de

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger folkens. Tallenes tale er vel klar. Det var bare et stort nei inni meg etter dette, mistet alle følelser og interesse for han i det sekundet han gjorde dette. Ble en uattraktiv psyko rett og slett. Bare synd han er far til barnet. Får jo ikke bevist dette. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må dra med èn gang. Altså seriøst nå med en gang. 

Barnet kan allerede ha tatt skade, og det kommer hvertfall til å gjøre det om ikke du går NÅ. 

Vondt å lese at barnet faktisk ble helt stille av at han slo knyttneven i veggen. Barnet ble nok livredd. 

Og ja, at ting er din skyld osv er definitivt et tegn på at han ikke er helt god. Desverre på en slik måte som ikke kan forandres eller bli bedre. Om han på noe tidspunkt senere påstår han har forandret seg, aldri la deg lure av det. 

Anonymkode: 9d4e5...7de

Jeg vet. Det er jo den klassiske historien. Ro seg inn igjen med å være så snill og eksemplarisk,før det smeller igjen. Jeg har lest om dette, det er helt etter boken. Han er et klassisk sosiopat tilfelle.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Skjer når han er sint og sliten etter jobb. Diskuterte noe fordeling av husarbeid, da klikket han også. Smalt knyttneven i veggen så barnet ble pin stille i løp av et millisekund. Deretter tok han en stekepanne full av mat og hev den hardt i vaskekummen. Ble et vanvittig bråk. Med barnet på armen. Etterpå da jeg spurte om dette var atferd han kunne stå for, sa han det var min skyld. Jeg hadde bare bedt om han kunne vente med å lage middag, så jeg kunne ta en dusj etter å ha tatt meg av barnet hele dagen.

Jeg er nok dessverre blitt en del av klubben som har fått en veldig skadet mann etter barn. Nå er grensen nådd. Jeg kan ikke leve med dette. 

Alt er min skyld. Mener han. Mistenker psykopat. 

Krisesenter!!

Dette er psykisk vold og materiell vold. Kom deg unna før han angriper deg og ungen fysisk. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med ATV. Om du forlater han vil han jo fremdeles treffe barnet sitt, og vil tydeligvis trenge hjelp til å være en god (nok) pappa. 

Anonymkode: 7dc1e...63b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Krisesenter!!

Dette er psykisk vold og materiell vold. Kom deg unna før han angriper deg og ungen fysisk. 

Han har klappet til meg flere ganger. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...