AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Jeg har nylig startet opp med behandling for mine problemer. Jeg vurderer å begynne å skrive dagbok, men jeg har ikke så lyst til å skrive for hånd. Tenker at jeg kan skrive på dataen eller mobilen, men finnes der en app eller et program jeg kan bruke i stedet for bare kjedelig word? Noen som vet? Anonymkode: 939c3...e6d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Det er veldig lurt. Jeg bruker evernote. Du kan både ha appen på mobilen og logge inn fra pc. Er veldig fornøyd. Anonymkode: 56330...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er veldig lurt. Jeg bruker evernote. Du kan både ha appen på mobilen og logge inn fra pc. Er veldig fornøyd. Anonymkode: 56330...4a2 Takk for svar, skal sjekkes ut. Anonymkode: 939c3...e6d
Elib Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har nylig startet opp med behandling for mine problemer. Jeg vurderer å begynne å skrive dagbok, men jeg har ikke så lyst til å skrive for hånd. Tenker at jeg kan skrive på dataen eller mobilen, men finnes der en app eller et program jeg kan bruke i stedet for bare kjedelig word? Noen som vet? Anonymkode: 939c3...e6d Last ned en dagbok app jeg bruker "Diary" skriver hver dag og den har selfølgelig kode for å komme inn på 👍👍
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Jeg skriver notater (trening og annet) i denne: Anonymkode: 5242c...583
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 Jeg bruker en av app’ene som er nevnt over. Men sliter jeg med mye frustrasjon så tar jeg penn og papir fatt. Når jeg først setter meg nå for å skrive, så skriver helt ærlig om hvordan jeg har det, og hvordan jeg opplever andre. Når jeg føler jeg har fått tømt meg så føler jeg at ‘sjelen’ min er 10 lettere osv. Men jeg ønsker jo at ingen kommer over disse notatene, så jeg brenner dem i peisen. Det gjør også veldig godt. Får en følelse at det jeg har skrevet og sagt vil aldri komme ut. Det har hendt jeg har luftet frustrasjoner osv til venninner, selv om jeg stoler på dem så vet dere sikkert den følelsen om at kan jeg ha sagt for mye. Da kan ofte skammen henge over meg en stund i ettertid. Så jeg liker denne form for skrive terapi ☺️ Anonymkode: 5242c...583 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå