Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Hei! Har sett på disse i parfymeriet og ser også på de nå på SN og tenkte dette hadde vært noe for meg! det er 3 forskjellige til 3 hudtyper. Alle sakl visstnok gi mye fukt uten å tette porene. Jeg har blandingshud-huden min er ganske tørr til tider,men jeg får lett kviser og urenheter+blank panne utover dagen...Tenkte kanskje på kremen for normal/fet hud. Tenkte på å kjøpe den på SN siden der koster den bare 230 kr mot 430 på parfymeriet!!!! Har noen erfaringer med denne?...de har også dagkrem da.. På SN-hvilken av de er for normal/fet hud?? Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 De trekker litt dårlig inn i huden, det er det eneste. Light er forresten den letteste varianten, for en normal/fetere hudtype. Men har du prøvd Pureness? Den serien er jo spesielt beregnet for fet og uren hud.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Takk for svar! Ja,har testet ut lotionen derfra og den gav meg ikke nok fukt,men hjalp jo mot blank hud og urenheter da. Virker som huden min er tørr utenpå-særlig når jeg har på sminke. Kanskje den "light" er best for meg da?! Når det står at den ikke skal tette porene,så må vel det være ok for min hud...men det står det på alle tre hudtypene?! Jeg vil vel bli litt blank av de andre? Hvilken har du testet?
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Jeg har tørr hud, og har testet den i midten (for normal hud) og den som heter Enriched. Fra Pureness finnes også en cremegele, i krukke. Har du testet den? Den gir masse fukt, men tetter ikke porene. Egentlig er de aller fleste serier trygge mht til å tette porene, så smak og behag er viktigst. Få tak i en haug med prøver før du bestemmer deg, det er ergelig å kjøpe feil, selv på nett. Shiseido er et veldig bra merke
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. september 2005 #5 Skrevet 12. september 2005 Åja, den i krukke kunne jeg jo egentlig prøvd...Har liksom ikke turt å teste mer av Pureness-serien da jeg synes lotionen ikke gav noe fukt-og jeg har tørr overhud. Synes du kremen gav mye fuktighet-uten at den er fet liksom? Det er sånn krem jeg er ute etter. Skal prøve å få tak i en prøve. Bomkjøp er kjipt uansett om det er til nesten halv pros på SN. Takker for tips!
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #6 Skrevet 12. september 2005 Jeg har jo skikkelig tørr hud, så for meg er fet et bra tegn. Men disse lotionene synes jeg ikke trakk skikkelig inn, og var klissete. Jeg bruker heller en krem fra samme merke. Jeg ville testet kremgeleen, den har de vel også på SN?
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. september 2005 #7 Skrevet 12. september 2005 Ja, kanskje den heller er verdt å prøve-hvis den gir mer fukt... Takker uansett for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå