Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en partner som blir fort irriterte når hen er sulten? Noen med en partner som nekter å lage frokosten selv og blir irritert? 

Mannen min er en sånn type og har vært det i en land periode. Jeg gikk lei av å være den som lagde frokosten mens han bare spilte dataspill og fortalte at han får lage frokosten selv. 

Trodde det skulle få han til å ordne selv, men nei! :) Han er gretten gjennom hele dagen og ødelegger MIN dag! Han forteller at han er gretten fordi han er sulten/ ikke spist frokost, men hva faen da? Han er voksen! Han får spise før sulten påvirker humøret hans! 🤬

Måtte bare få det ut fordi nå skal vi ut å handle og han er nå gretten. 

Anonymkode: 75168...6f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Idiot. Mamma har vel alltid laget frokosten hans. På tide at han vokser opp

Anonymkode: 437bc...138

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en idiot. Du får be ta ansvar for seg selv og lage mat, for du gidder ikke være med en surpomp. 

Anonymkode: e9cc9...9bb

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Omg så irriterende og urettferdig. Si han må fikse blodsukkeret selv eller holde humøret inni seg. 

Anonymkode: 6326c...0a4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ordne frokost? Må det være så svære greiene da? Kan han ikke fikse et knekkebrød selv engang? Trenger ikke være full english breakfast hver dag vel :)

Anonymkode: 5ed80...e6f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med et mannebarn? Jeg lurer oppriktig på hva som gjør at man ender opp med en sånn «partner»… Skjønner ikke at det er mulig.

Anonymkode: 858bf...e73

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Gaming før frokost? Tror mammasamboeren må etablere noen husregler her. 

Anonymkode: d52b2...e75

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Noen som har en partner som blir fort irriterte når hen er sulten? Noen med en partner som nekter å lage frokosten selv og blir irritert? 

Mannen min er en sånn type og har vært det i en land periode. Jeg gikk lei av å være den som lagde frokosten mens han bare spilte dataspill og fortalte at han får lage frokosten selv. 

Trodde det skulle få han til å ordne selv, men nei! :) Han er gretten gjennom hele dagen og ødelegger MIN dag! Han forteller at han er gretten fordi han er sulten/ ikke spist frokost, men hva faen da? Han er voksen! Han får spise før sulten påvirker humøret hans! 🤬

Det som stort sett kjerringer som blir sure når blodsukkeret faller, men «mannen» din er kanskje i den kategorien?

Anonymkode: cd6d8...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Omg

Lag frokost til stakkars man ,hva slags kvinne er du ? 

Herregud 

Anonymkode: 949bb...abb

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

😂😂😂… ingen har vondt av og ikke spise frokost, men hvorfor blir han sur hele dagen, spiser han ikke gjennom hele dagen? Assa… hvis han er en fin fyr ellers.. ikke la dette ødelegge din dag, men ikke bruk så mye arbeid på det heller. Gi han en proteinbar eller et glass juice om han ikke klarer og hente det selv. Det tar deg 10 sekunder og få opp blodsukkeret hans og dere blir begge lykkelig igjen 

AnonymBruker
Skrevet

Sjokkerende her at noen faktisk mener det er samboerens jobb å varte opp og mate sin voksne partner. Det høres jo også ut som gaminga går utover primærbehovene, og det er jo illevarslende nok i seg selv. Klarer han å gå på do selv i det minste?  

Anonymkode: 78126...316

• Liker 14
Skrevet

Jesus, ALDRI finn på å få barn med ham. Skjønner ikke at du gidder å være sammen med en så tafatt person.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tilbringer du dagen med en sur mann? Kan du ikke gå et annet sted? Så kan han være sur alene? Det er nydelig vær ute! Jeg er sikker på at du har noen blide venninner du kan dra ut og spise middag med i dag, så dropper du handleturen! Eller mannen kan gå og handle selv. Dere trenger vel ikke gå og handle begge to i disse korona-tider ☝️Slutt å være "moren" hans. Hvis han ikke har lært seg grunnleggende ting som å få i seg mat, så kanskje du bør sende han i retur til foreldrene hans. Hvis han ikke gidder å ta ansvar, så ikke gidd å irritere deg. Bare gi blaffen, og ignorere surpompen. Finn på noe gøy uten han heller og la han lure på hva i huleste som skjedde med hushjelpen hans som løpte konstant etter han og skulle blidgjøre han.

Anonymkode: 6923d...6be

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mannen din 14 år?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som stort sett kjerringer som blir sure når blodsukkeret faller, men «mannen» din er kanskje i den kategorien?

Anonymkode: cd6d8...b7c

Hehe... NEI. Menn blir akkurat like sure og gretne uten nok mat. 

Anonymkode: 6e5ad...485

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ordne frokost? Må det være så svære greiene da? Kan han ikke fikse et knekkebrød selv engang? Trenger ikke være full english breakfast hver dag vel :)

Anonymkode: 5ed80...e6f

Det er akkurat det. Jeg lager (lagde) noe som enkelt som kaviar fra tube på knekkebrød. 

Ellers skinke og ost på brødskiven. 

TS

Skrevet

Herregud. Han høres vanvittig tafatt og bortskjemt ut. 

• Liker 5
Skrevet

Ville vitset på hans bekostning av hvor teit han oppfører seg🤷‍♀️😆 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...