AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Hei! Min lille på 10 uker sover best i bæretøy. Dvs at hu alle andre steder sover ca halvtime. Dette gjelder vogn, seng og bilstol. Ved noen tilfeller så kan hu legges ned å sove videre dersom vi lar henne sove på oss ei gooood stund. De siste ukene har vi derfor nesten utelukkende brukt sjal inne og sæle ute. Nå begynner jeg å kjenne på at det stadig er en større kamp å få henne til å sove på andre måter. Både byssing og vogn fører til mer gråt og tar mer tid. Hun sover likevel underlig nok god på natta i bedside. Våkner bare for å spise og sover tungt i sengen sin ellers. Er det slik at jeg bør prøve å ta kampene for å begynne å venne henne av å sove på oss? Noen med erfaring som dette, og hvordan gikk dere fram for å få baby til å sove også andre steder. Anonymkode: 6ea14...8c0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Så bra at hun sover godt i bæretøy 😊 Vår sov aldri mer enn halvtimes lurer på dagtid uansett, også i bæretøy, på natten sov hun i egen seng. Det er visst ganske vanlig det også. Jeg ville ikke gjort noe med det nei, eller stresset med å øve på å sove på andre måter. Babyer endrer seg fort, så nyt at bæretøy funker nå Anonymkode: 9f0b1...c30 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Hun er fortsatt veldig liten. Gi det en måneds tid til, så kan du begynne med søvnkampene Anonymkode: 799a3...cac 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ved noen tilfeller så kan hu legges ned å sove videre dersom vi lar henne sove på oss ei gooood stund Etter 30-45 minutter går barnet inn i en ny søvnsyklus som er dypere, og kan derfor legges ned. Anonymkode: 1e210...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå