AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Hei. Jeg har nylig begynt å spise lavkarbo. Formen min er skikkelig dritt, null energi og sulten hele tiden. Har skjønt at dette kommer seg etterhvert. Jeg leter etter inspirasjon til å fortsette den reisen. bruker fett og forstand, lavkarbomedhanne sin blogg/instagram mye til oppskrifter vet du om noen andre jeg kan følge? eller blogger med gode lavkarbo oppskrifter? Anonymkode: 3d63b...288
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Just as you know; selvom du oppnår vektnedgang med lavkarbo er det ikke en anbefalt livsstil eller slankemetode. Norske helsemyndigheter fraråder det faktisk. Anonymkode: b60ab...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Karbohydrater gir kroppen energi, så det er ikke noe rart du føler det sånn! Det er ikke lavkarbo i seg selv som gir vektnedgang heller, det er kaloriunderskudd. Bedre å spise variert og sørge for at man har underskudd, et lite et som man fint kan leve med. Anonymkode: fabd6...446
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Ikke hør på dem som vil ha deg til å spise karbs, det er helt unødvendig. Hold ut litt til så vil du sannsynligvis få mer energi enn før. Gode oppskrifter og gode råd finner du mye av på dietdoctor.com Anonymkode: 3fcbd...6e1 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke hør på dem som vil ha deg til å spise karbs, det er helt unødvendig. Hold ut litt til så vil du sannsynligvis få mer energi enn før. Gode oppskrifter og gode råd finner du mye av på dietdoctor.com Anonymkode: 3fcbd...6e1 Dette. Det tar litt tid for kroppen å omstille seg. Anonymkode: 0ab59...7d8 1
Galanga Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 Lytt til kroppen din er mitt råd. har prøvd lavkarbo/keto i lengre tid, og ble aldri fortrolig med det. Det er ikke min type mat, og kroppen min responderte ikke særlig bra- selv om jeg gikk ned i vekt. jeg gikk tilbake til vanlig kost, men er bevisst på å spise mer protein og mindre sukker, bare ikke så lite at det kan kalles lavkarbo . 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #7 Skrevet 26. juni 2021 Sjekk www.omhelse.no. Mange gode oppskrifter! Anonymkode: 5692d...7cd
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #8 Skrevet 26. juni 2021 Jeg prøvde også lavkarbo, gikk ned ti kg i en fei, men ble forferdelig matlei. Gikk deretter opp 20 kg, som jeg brukte mange år på å bli kvitt. Følte meg ikke særlig bra heller, for kun kostholdsendring gir deg ikke bedre form. Nå spiser jeg det jeg vil, men i moderate mengder, og trener 3-6 dager i uka, og har tatt av meg masse. Men det viktigste er at kroppen er i bedre form, og jeg trives med å ikke måtte lete opp nye oppskrifter når jeg blir matlei. Kjører på i ukedagene med kaloriunderskudd, mens helgene spiser jeg så mye jeg vil - det begrenser seg selv når jeg er mer bevisst på hvor mye jeg stapper i meg. Anonymkode: 17e46...59e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #9 Skrevet 26. juni 2021 Jeg spiste lavkarbo for noen år siden og raste ned i vekt. Nå jobber jeg med å legge om livsstilen min igjen og har oppdatert min kunnskap på LK kosthold Viktig å få nok fett, og ikke for mye protein. Jeg registrer alt i en app slik at jeg vet hvor mye jeg inntar. Sørger også at kalori inntekter ikke er under 1600, da blir jeg fort trøtt og sliten. Føler jeg meg litt svimmel og trøtt så tar jeg en klype Himalaya salt 👌 Anonymkode: c502a...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå