AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Noen som har erfaring med én eller begge og eventuelt kan si noe om kvaliteten i forhold til hverandre? Anonymkode: a17bb...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Har Sigdal kjøkken. Den fins i tre prisklasser. Jeg har billigste. Etter to år ser jeg at filmen/lakken på skapdører har hakk 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Begge har ulike prisklasser, og innholdet i de fleste kjøkken kommer fra samme leverandør, så finn de skogene du liker best 😊 Anonymkode: 427d4...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg har Sigdal kjøkken i Amfi eik, veldig fornøyd. Fargen på kjøkkenet er mørkt, så har også fått innerskapene mørk koksgrå. Kvaliteten er veldig bra, litt dyrt, men verdt det. Anonymkode: 5b6dd...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Del Skrevet 26. juni 2021 Hvorfor spesielt disse to? Og som alle her nevner, begge disse har billig modul-kjøkken i prisklassen som Ikea (men dårligere kvalitet, imho). Og veldig dyre spesielt tilpasset kjøkken, i heltre. Anonymkode: 96ca3...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Del Skrevet 26. juni 2021 Gå for AUBO istedet! Anonymkode: f5051...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Del Skrevet 27. juni 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Gå for AUBO istedet! Anonymkode: f5051...b1a Aubo klarer å lage kjøkken som ser billigere ut enn Ikea sin, men koster mye mer. Det er ingen som skriker med "jeg kommer fra bygda" enn kjøkkenet fra Aubo. Generelt i grunn, ser du fronter med "etterlikning" av trefinér, styr unna. Snakker da om disse modellene fra Aubo: Anonymkode: 96ca3...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Del Skrevet 28. juni 2021 Vi har Sigdal og ser tydelig stor forskjell fra Ikea som vi hadde før. Det bare varer og varer til tross for hyppig bruk. Anonymkode: f4699...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet 29. juni 2021 #9 Del Skrevet 29. juni 2021 Sigdal har elendig kvalitet til tross for prisen. Litt usikker på om det er lov til å linke til andre forumer, men om den blir redigert skal jeg kopiere inn teksten som jeg skrev der. Det har nå gått over 5 år siden vi flyttet inn og majoriteten av feilene er fortsatt ikke utbedret. Anbefalingen er å styre LANGT unna Sigdal. https://byggebolig.no/sigdal-kjokken/erfaring-med-sigdal-herregard-herregaard-kjokken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 11.09): Aubo klarer å lage kjøkken som ser billigere ut enn Ikea sin, men koster mye mer. Det er ingen som skriker med "jeg kommer fra bygda" enn kjøkkenet fra Aubo. Generelt i grunn, ser du fronter med "etterlikning" av trefinér, styr unna. Snakker da om disse modellene fra Aubo: Anonymkode: 96ca3...390 Antar du er selger av et konkurrerende merke og stadig opplever å miste salg til konkurrenten (AUBO)? Eller så er du bare totalt uvitende. Aubo er et av Norges mest solgte kjøkken, og det med god grunn. Særdeles god kvalitet til en fornuftig pris. Aubo er også en familiedrevet bedrift som tar utrolig godt vare på sine ansatte. Det finnes massevis av ulike design, og selv om den du viser ikke akkurat din smak, så er det faktisk veldig mange andre som elsker den. Anonymkode: f5051...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg har norema, kjøkkenet er kjempefint men det var ett helvete å få det montert. Store forsinkelser som fører til mer utgifter for deg som kjøper, du får null kompensasjon eller beklagelse og det er du som må kontakte de, de følger ikke opp kundene sine eller informerer med mindre du er på. De har blitt meldt inn til forbrukertillsynet flere ganger. Anonymkode: 3be4b...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #12 Del Skrevet 29. august 2021 Svane kjøkken her, veldig fornøyd. Anonymkode: 782c5...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 29. august 2021 #13 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 14.53): Noen som har erfaring med én eller begge og eventuelt kan si noe om kvaliteten i forhold til hverandre? Anonymkode: a17bb...f23 Sigdal helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #14 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Antar du er selger av et konkurrerende merke og stadig opplever å miste salg til konkurrenten (AUBO)? Eller så er du bare totalt uvitende. Aubo er et av Norges mest solgte kjøkken, og det med god grunn. Særdeles god kvalitet til en fornuftig pris. Aubo er også en familiedrevet bedrift som tar utrolig godt vare på sine ansatte. Det finnes massevis av ulike design, og selv om den du viser ikke akkurat din smak, så er det faktisk veldig mange andre som elsker den. Anonymkode: f5051...b1a Antar at du er en del av familien som driver AUBO? For et helt sykt merkelig innlegg, du bør virkelig avstå fra å bruke forumet som en annonsearena. Du har overbevist meg om å aldri kjøpe kjøkken fra dere. Anonymkode: 6a447...0f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #15 Del Skrevet 29. august 2021 Har skikkelig dårlig erfaring med Sigdal (Nesttun i Bergen) så kommer aldri i livet til å vurdere noe derfra igjen. Det går på service, kundebehandling og montering. Anonymkode: 775c9...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #16 Del Skrevet 29. august 2021 Svigrrs har nytt Sigdalkjøkken som allerede ser slitt ut. Vi har et 27 år gammelt Ikeakjøkken som ser nesten helt nytt ut. Ikea fremfor Sigdal altså .... Anonymkode: 04b0e...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #17 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svigrrs har nytt Sigdalkjøkken som allerede ser slitt ut. Vi har et 27 år gammelt Ikeakjøkken som ser nesten helt nytt ut. Ikea fremfor Sigdal altså .... Anonymkode: 04b0e...58f 17 år skulle det stå Anonymkode: 04b0e...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 29. august 2021 #18 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg har et kjøkken fra Norema. Det er noen år gammelt men omtrent like fint. Her blir det ikke byttet hvis ikke noe spesielt skjer. Det blir ikke nytt IKEA kjøkken ialllefall. Jeg foretrekker å se og kjenne på kjøkkenmoduler før jeg bestemmer meg.Det blir for langt og dyrt å reise til IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #19 Del Skrevet 29. august 2021 Forsinkelser, dårlig service osv har ikke noe med kvaliteten på kjøkkenet å gjøre, men det er selger som gjør en dårlig jobb. Vi hadde Ikea kjøkken i mange år og det var solide greier - kjempefornøyd! Da vi pusset opp nå, skulle vi egentlig kjøpe nytt Ikea kjøkken men de har gjort noe med sokkelen som ser merkelig ut….. så vi endte opp med Marbodal. Er fornøyd med kvalitet og alt ble levert til avtalt tid. Marbodal, Norema, Sigdal og HTH har samme skrog slik jeg har skjønt det, men ulike hengsler og fronter. Anonymkode: ed2c9...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå