AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Jeg dumpet han, angrer. Han har fått ny dame og vil ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg er den største idioten🤯 Hjelp? Anonymkode: 3715b...96d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg dumpet han, angrer. Han har fått ny dame og vil ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg er den største idioten🤯 Hjelp? Anonymkode: 3715b...96d Synd for deg. Anonymkode: 846ae...a88 1
Barefootgirl Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 Er du sikker på at du egentlig savner han? Noen ganger så kan det føles sånn fordi han har funnet en ny. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Jeg er forlovet og samboer. Vært sammen 3 år. Jeg tenker fortsatt på eksen hver jævla dag. Fordi jeg savner den personen. Ikke seksuelt. Anonymkode: 7275c...fe9
Nelle12345 Skrevet 26. juni 2021 #7 Skrevet 26. juni 2021 Her tenker jeg at du kanskje ikke trodde han ville finne seg ei ny før deg. Du er litt bitter samtidig så du kjenner på alt det gode dere hadde sammen så han nå deler med ei ny. Ja, du er den store idiotien om du ber om hjelp til å få han tilbake. Har respekt for deg selv og dine valg. husk det var grunner for det blei slutt. Det er lov å savne å kjenne på de gode minnene men det er ikke okei å la ditt ego styre andre sitt liv 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå