Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som er viktig for deg? Hva innebærer selvrealisering for deg? Og er du mann eller dame?

Anonymkode: 30b62...361

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er positivt

Anonymkode: 892a2...b57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 12.27):

Er det noe som er viktig for deg? Hva innebærer selvrealisering for deg? Og er du mann eller dame?

1. Ja

2. Komme på et høyere åndelig plan (fin frase for: bli en bedre utgave av meg selv)

3. Dame 

Anonymkode: 6934c...43b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 12.27):

Hva med deg selv, ts? 

Anonymkode: 6934c...43b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt negative assosiasjoner til det ordet. Kanskje fordi jeg forbinder det med folk som får barn, for så å begynne å sette seg selv foran familien mens barna fortsatt bor hjemme og er avhengig av omsorg. 

Samtidig tenker jeg at det er viktig å være tro mot seg selv.

Jeg er dame. 

Anonymkode: ab50e...f59

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for meg er det viktig og jeg har tatt viktige avgjørelser utifra mitt behov for det.

For meg betyr det selvutvikling, spesifikt ved å jobbe meg gjennom traumer, frykt og negative aspekter av personligheten som satt igjen fra barndom. Jeg personlig er også spirituell av meg og bruker blant annet meditasjon for både forbedring og forebygging av meg selv som person og mental helse, samt for å komme dypere, under overflaten på dette rotteracelivet. 

Jeg er dame.

Anonymkode: e7675...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...